Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Det är ju najs! DKM har verkligen växt från när det var typ Pazos hobbygrej.

Pazo snackade i telefon igår med han som vi remixade som ska släppa vår remix och han sa att han kanske skulle promota vår remix bara på sin facebook-page för att den var så fet. Han har 17100 fans. Känns rätt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo snackade i telefon igår med han som vi remixade som ska släppa vår remix och han sa att han kanske skulle promota vår remix bara på sin facebook-page för att den var så fet. Han har 17100 fans. Känns rätt ok.

Nu blir jag fan avundsjukt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, är väl en bit kvar dit! Tyvärr. Men så klart inte, även om det låter lame så är det ju tack vare längsta ens musikkarriär ens börjat rulla (om än väldigt lite).

Du menar att du träffade Pazo så? Visserligen, men det känns liiite långsökt. I stort sett allt man gör påverkar ju vad som händer i livet senare, så då kan man ju säga att det är tack vare lite vad som helst som vad som helst händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar att du träffade Pazo så? Visserligen, men det känns liiite långsökt. I stort sett allt man gör påverkar ju vad som händer i livet senare, så då kan man ju säga att det är tack vare lite vad som helst som vad som helst händer.

Ja men är det inte ganska vitalt att man överhuvudtaget träffades? Utan längsta hade vi ju aldrig känt varandra, jag hade troligtvis inte börjat med elektronisk musik heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men är det inte ganska vitalt att man överhuvudtaget träffades? Utan längsta hade vi ju aldrig känt varandra, jag hade troligtvis inte börjat med elektronisk musik heller.

Jo det är klart att det är, men det ringde till i min klocka för långt dragna kausala pilar, även om det här kanske inte är en så fruktansvärt lång pil som man kan tänka sig i andra fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är klart att det är, men det ringde till i min klocka för långt dragna kausala pilar, även om det här kanske inte är en så fruktansvärt lång pil som man kan tänka sig i andra fall.

Att längsta har gjort mig intresserad för elektronisk musik är kanske en lite för långsökt slutsats, men att längsta gjorde att jag kom med i DKM är ju inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men typ alla sitter ju bara ner och dricker öl och bryr sig inte det minsta över att det är någon som spelar musik. Men ändå.

Då borde ni spela sånt som irriterar skiten ur folk så att dom märker att ni är där. Vad är den mest irriterande musiken som finns?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...