Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nej, inte mina.

De kommer väl in imon.

Datorer trivs inte med mig.

Jag vet det nu.

Jo du har visst.. Det var svårt att upptäcka det bara. Håll koll på en grön liten knapp där det står nästa..

😉

Edit: Fliken Skatteuträkning finns en sida till.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis: Älskar fleet foxes! Tycker allt de gör låter som att det kommer från naturromantiska vidder utomhus.. Antingen daggtäckta morgnar eller vandringar bland berg med hög luft. Det bandet och Mazzy star är mina favvisar på sistone.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Den söker ju i citat-klamrarna också, så det går snabbare att hitta om någon svarat på ett inlägg till en.. än att läsa igenom alla trådar man skrivit i.

Flashback har en funktion för att automatiskt hitta alla inlägg där folk citerat en.

För övrigt återupptäckte jag Fleet Foxes nyligen. När skivan kom var jag mest förbannad på att den överhajpades och hamnade oförklarligt och oförsvarligt etta på Pitchforks årsbästalista.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Det är lite jobbigt att ta beslutet att sätta på filmer när dom är uppemot tre timmar.

Ja, och det är jobbigt att verkligen behöva övertyga sig om att man inte är för trött för att hålla sig vaken genom hela. Särskilt typ sega konstnärliga filmer typ motsvarande Kaurismäki som håller på i tre timmar, det är ju typ kört att klara sig igenom en hel sån ensam i ett mörkt rum.

Link to comment
Dela på andra sajter

DKM? UNT?

Ja och ja. Fast inte i egenskap av DKM (inte det som är fokus), men på valborg ska vi spela i parken med vårt radioprogram så det är DKM + en till + dom ansvariga för studentradion (det är studentradion som fixar scen och musik i parken på valborg nämligen).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och ja. Fast inte i egenskap av DKM (inte det som är fokus), men på valborg ska vi spela i parken med vårt radioprogram så det är DKM + en till + dom ansvariga för studentradion (det är studentradion som fixar scen och musik i parken på valborg nämligen).

Tufft! Så då kommer det bli typ en halvsida i kulturdelen med en bild där du, Pazo och nån sitter och ser coola ut och så lite frågor och svar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men typ alla sitter ju bara ner och dricker öl och bryr sig inte det minsta över att det är någon som spelar musik. Men ändå.

Ja, men ändå, stor grej, häftig känsla. Är det från en scen eller typ ett bås?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...