Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Ja, det ska ju gå automatiskt.

Jag fick pröjsa 150 kr skatt på min femhundring från experimentet jag var med i, men vafan, det var ju 30% på jackan jag köpte häromdan också så det går jämnt ut.

Du tjänar för lite för att behöva betala skatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tjänar för lite för att behöva betala skatt.

Det är möjligt! Hoppas skatteverket inser det och inte drar något från första början. Segt att behöva jämka och hit och dit för 150 spänn.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Okej, lät trevligt ändå. ☺️ Jag var också uppe sent igår, så var väldigt seg idag, blir då också lättirriterad men låter det aldrig gå ut över någon utan håller mig tyst.

Schack var längesedan jag spelade, blev sugen nu. Har aldrig varit speciellt vass i det men är ett mysigt brädspel. Hade varit kul om det fanns på ställen i stan så man bara kunde sätta sig och spela mot vem som helst.

Mysigt? Farsan spelade ihäl en person i schack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aftonbladet hade en vitsig rubrik häromveckan.

Blinds blindhund blev blind – får hjälp av blindhund

Om jag någonsin skriver en avhandling om svenskt fokus (typ hur man betonar vissa ord i en mening) ska den heta Fokus på fokus: svenskt fokus i fokus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag någonsin skriver en avhandling om svenskt fokus (typ hur man betonar vissa ord i en mening) ska den heta Fokus på fokus: svenskt fokus i fokus.

Haha, den var bra! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skriver en avhandling om Konstruktion skall den heta:

Konsten att som konstruktör konstruera konstruktioner efter konstens all regler.

edit, blev lite fel.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skriver en avhandling om Konstruktion skall den heta:

Konsten att som konstruktör konstruera konstruktioner efter konstens all regler.

edit, blev lite fel.

Lätt! Värt att välja utbildning efter vilka häftiga titlar man kan komma på på sina arbeten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...