Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

https://www.studio.se/index.php?showtopic=84587&view=findpost&p=1206339

Vad tror ni händer nu?

Jag tippar: nån kommer dra upp konflikten igen, hårdare ord.. Micke avregistrerar sig.

Tidsspann: Två dagar.

Jag tror inte Micke avreggar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.studio.se/index.php?showtopic=84587&view=findpost&p=1206339

Vad tror ni händer nu?

Jag tippar: nån kommer dra upp konflikten igen, hårdare ord.. Micke avregistrerar sig.

Tidsspann: Två dagar.

Varför refererar du till samma tråd hela tiden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar hur länge till man på YouTube-videos kommentarer får läsa om Justin Bieber och nån urusel ordvits på hur många som ogillar videon.

Så länge som YouTube finns kvar och man går tillbaka i textflödet där och läser just de kommentarerna. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är häftigt att betala skatt.

Ja, alltså, har inget emot att betala skatt egentligen, på lön, i form av moms osv, tycker Skattesystemet är suveränt, men är störande när det inte dragits tillräckligt tidigare så man måste göra det nu i efterhand. Såatte.

debatt, du har nog rätt att det inte spelar roll om man deklarerar tidigare, hade för mig det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Memphis!

Hej laxis! Hur står det till med långhåriga mannen i söder? 🙂

Låten går frammåt nu, har fått bukt med hacket nu, har försvunnit av någon anledning. Ska spela om gitarren senare ikväll efter gymmet, sedan höra me rabieshunden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alltså, har inget emot att betala skatt egentligen, på lön, i form av moms osv, tycker Skattesystemet är suveränt, men är störande när det inte dragits tillräckligt tidigare så man måste göra det nu i efterhand. Såatte.

Ja, det ska ju gå automatiskt.

Jag fick pröjsa 150 kr skatt på min femhundring från experimentet jag var med i, men vafan, det var ju 30% på jackan jag köpte häromdan också så det går jämnt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej laxis! Hur står det till med långhåriga mannen i söder? 🙂

Låten går frammåt nu, har fått bukt med hacket nu, har försvunnit av någon anledning. Ska spela om gitarren senare ikväll efter gymmet, sedan höra me rabieshunden.

Härligt att höra med låten! Det är okej för min del, nattsuddade med den lilla inneboende inatt så jag är dödens trött. Vi satt uppe och spelade schack och snackade strunt långt mer än vad vi båda borde.. så jobbet idag blev segt. Hur är det själv? Med den korthårige mannen i mellansverige?

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att höra med låten! Det är okej för min del, nattsuddade med den lilla inneboende inatt så jag är dödens trött. Vi satt uppe och spelade schack och snackade strunt långt mer än vad vi båda borde.. så jobbet idag blev segt. Hur är det själv? Med den korthårige mannen i mellansverige?

😄

Okej, lät trevligt ändå. ☺️ Jag var också uppe sent igår, så var väldigt seg idag, blir då också lättirriterad men låter det aldrig gå ut över någon utan håller mig tyst.

Schack var längesedan jag spelade, blev sugen nu. Har aldrig varit speciellt vass i det men är ett mysigt brädspel. Hade varit kul om det fanns på ställen i stan så man bara kunde sätta sig och spela mot vem som helst.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Klockren! Kom du på själv?

Ja, dutti va? 😊 Jag hade så tråkigt under semantikseminariet så jag kom att tänka på hur kul det vore om de hade skrivit "detonation" istället för "denotation" överallt i powerpointen, och kunde inte sluta fnissa för mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Okej, lät trevligt ändå. ☺️ Jag var också uppe sent igår, så var väldigt seg idag, blir då också lättirriterad men låter det aldrig gå ut över någon utan håller mig tyst.

Schack var längesedan jag spelade, blev sugen nu. Har aldrig varit speciellt vass i det men är ett mysigt brädspel. Hade varit kul om det fanns på ställen i stan så man bara kunde sätta sig och spela mot vem som helst.

Ah - men har du tid så kan vi köra nu? Över nätet?

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...