Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

kort fråga, hur skriver jag in tel-numret +49.... osv på mobilen? Har för mig att man skriver fyrkant eller stjärna istället för plus-tecknet? Eller var det två nollor? 😕

eller kan jag ta bort 49 och ersätta med nolla? Numret är till en utländsk som är i Sverige nu nämligen..

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Finns ett pluss i mobilen

Inte när man skriver telefonnummer. Kanske på smartphones men inte min Sonyericsson. :rolleyes:

Fortsatte googla och hittade svar, var två nollor. Testar.

Redigerat av Memphis
Postat

0049 eller +49. Håll in stjärna på mobben så får du +.

Har redan testat det, men funkade inte, utan blev ett litet p. 😳

Postat (redigerat)

Då haru cpmobil! Alla mina mobiler har kunnat det!

okääj. 😛

>:F

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Testa att dubbelklicka.

Testade. Nop.. xD

Mobilen e ju ändå inte så jättegammal, 1,5 år, walkman w595 eller var den heter.

Har vi inte behandlat precis det där tidigare i den här tråden? Får galna flashbacks. 🤪 xD

Nån gång kanske, fast inte de senaste månaderna iaf. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Var nämligen en Kines som ville Couch-surfa hos mig i två nätter nu i veckan, men kan inte då. Hade varit kul.

Postat (redigerat)

Asså, då är något fel känns de som! mina sony ericsson har kunnat!

Okej, den kanske e mongo. Den gör andra skumma grejer ibland. Tex rätt ofta startar musikspelaren när jag får ett sms. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Min förra mobil stängde av sig när man tryckte joysticken åt höger. 😛

Det började dock efter den blev lite vattenskadad.

Postat

Har vi inte behandlat precis det där tidigare i den här tråden? Får galna flashbacks. 🤪 xD

Jodå både i linolja och terpentin.

Postat

Snart hockey. Luleå vs Skellefteå på tv4 sport för den intresserade 😉. Spännande derby

Galet spännande! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.