Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Jag börjar bli nöjd med mitt skägg. ☺️ På hakan har jag alltid vart rätt nöjd med det men det växer rätt dåligt på kinderna. Nu på senare tid har det dock börjat växa rätt bra där också. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån här som brukar trimma där nere förresten? Jag brukar aldrig göra det och tjejen har inget emot det heller, vilket är rätt skönt.

EDIT: andra sidan mot vad Snuset föreslår alltså.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick du dela ut eller ta emot?

Ta emot. Det underliga var att jag fick ett piller innan som jag inte kan se hur det hade med testerna att göra. Jag misstänker att de inte alls testade något läkemedel, utan att det var något psykologiskt test. Jag fick göra ett test med en annan ganska attraktiv försöksperson som jag sen fick veta jobbade där och att de stötar jag trodde hon fick bara var bluff. Mycket mysko.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta emot. Det underliga var att jag fick ett piller innan som jag inte kan se hur det hade med testerna att göra. Jag misstänker att de inte alls testade något läkemedel, utan att det var något psykologiskt test. Jag fick göra ett test med en annan ganska attraktiv försöksperson som jag sen fick veta jobbade där och att de stötar jag trodde hon fick bara var bluff. Mycket mysko.

Det finns ju ett gammalt test där man ville se hur långt människor var beredda att gå när det gällde att dela ut stötar. Det var inget sånt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta emot. Det underliga var att jag fick ett piller innan som jag inte kan se hur det hade med testerna att göra. Jag misstänker att de inte alls testade något läkemedel, utan att det var något psykologiskt test. Jag fick göra ett test med en annan ganska attraktiv försöksperson som jag sen fick veta jobbade där och att de stötar jag trodde hon fick bara var bluff. Mycket mysko.

Låter som du varit med i en rysk novell.

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

[the Dude, Walter, and Donny walk out of the bowling alley, to find the three Nihilists waiting in front of the Dude's car, which has been torched]

The Dude: Well, they finally did it. They killed my fucking car.

Nihilist: Ve vant ze money, Lebowski.

Nihilist #2: Ja, uzzervize ve kill ze girl.

Nihilist #3: Ja, it seems you have forgotten our little deal, Lebowski.

The Dude: You don't HAVE the fucking girl, dipshits! We know you never did!

[the Nihilists, stunned, confer amongst themselves in German]

Donny: Are these the Nazis, Walter?

Walter Sobchak: No, Donny, these men are nihilists, there's nothing to be afraid of.

Nihilist: Ve don't care. Ve still vant ze money, Lebowski, or ve fuck you up.

Walter Sobchak: Fuck you. Fuck the three of you.

The Dude: Hey, cool it Walter.

Walter Sobchak: No, without a hostage, there is no ransom. That's what ransom is. Those are the fucking rules.

Nihilist #2: His girlfriend gave up her toe!

Nihilist #3: She though we'd be getting million dollars!

Nihilist #2: Iss not fair!

Walter Sobchak: Fair! WHO'S THE FUCKING NIHILIST HERE! WHAT ARE YOU, A BUNCH OF FUCKING CRYBABIES?

The Dude: Hey, cool it Walter. Look, pal, there never was any money. The big Lebowski gave me an empty briefcase, so take it up with him, man.

Walter Sobchak: And, I would like my undies back.

[stunned, the Germans confer amongst themselves again]

Donny: Are they gonna hurt us, Walter?

Walter Sobchak: No, Donny. These men are cowards.

Nihilist: Okay. So we take ze money you haf on you, und ve calls it eefen.

Walter Sobchak: Fuck you.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...