Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Laxen!

Du bor väl i Malmö? Det ligger nära Köpenhamn. Vad kan man göra i Köpenhamn en vårsöndag?

åh jag är fel kille att fråga.. men jag skulle nog först och främst ha gått en lång tur i botaniska trädgården. Har antagligen kommit upp en hel del vårblommor där nu. Sen kanske kristiania är spännande. De har en del fin arkitektur där, om man gillar egenbyggda hus och roliga färger. Sen vet jag inte om glyptoteket är öppet en vårsöndag, men där finns en hel del märkliga och häftiga statyer i svart marmor. Även i trädgården utanför.

Sen finns det ju en del väldigt udda skivbutiker som jag själv aldrig besökt men som du kanske skulle uppskatta? Ströget med sin kommers tror jag inte är nåt för dig?

Nåväl, säg till om du stannar till i Malmö och vill ha sällskap!

Link to comment
Dela på andra sajter

åh jag är fel kille att fråga.. men jag skulle nog först och främst ha gått en lång tur i botaniska trädgården. Har antagligen kommit upp en hel del vårblommor där nu. Sen kanske kristiania är spännande. De har en del fin arkitektur där, om man gillar egenbyggda hus och roliga färger. Sen vet jag inte om glyptoteket är öppet en vårsöndag, men där finns en hel del märkliga och häftiga statyer i svart marmor. Även i trädgården utanför.

Sen finns det ju en del väldigt udda skivbutiker som jag själv aldrig besökt men som du kanske skulle uppskatta? Ströget med sin kommers tror jag inte är nåt för dig?

Nåväl, säg till om du stannar till i Malmö och vill ha sällskap!

Tänkte ta en sväng förbi Christiania för det känns ju som man ska ha gjort. Är inte så jätteinne på muséer, jag vill nog mer uppleva själva stan. Det lär väl bli att jag driver runt. Skivbutikerna skulle jag gärna besöka! Men de lär ju vara stängda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...