Dingbats Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Polis skulle jag kunna bli också. Då måste du gå på polisskolan. 1
Dingbats Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Det var bannemig det bästa småätet jag någonsin varit med om. Nu ska jag kissa och sen titta på fransk småporrsdramatisering med femtonåringar.
SadamJR Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Skulle vilja ha glasögon. Passar i det. Har glasögon. Använder dom aldrig.
Memphis Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Har glasögon. Använder dom aldrig. How come? Närsynt eller långsynt?
Neosus Postat 21 mars 2011 Trådstartare Postat 21 mars 2011 Jag ska ta och koka mej en te-kopp. Vad ska NI göra?
Overkill Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 ovanligt att dom pratar om japan på gomorron sverige
Pico Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 Näe fan, jag borde hoppa upp på stålgeten och bege mig iväg...
Neosus Postat 22 mars 2011 Trådstartare Postat 22 mars 2011 kul att grannen snickrar och har sig såhär dax 😑
laxlaxlax Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 Laxen! Du bor väl i Malmö? Det ligger nära Köpenhamn. Vad kan man göra i Köpenhamn en vårsöndag? åh jag är fel kille att fråga.. men jag skulle nog först och främst ha gått en lång tur i botaniska trädgården. Har antagligen kommit upp en hel del vårblommor där nu. Sen kanske kristiania är spännande. De har en del fin arkitektur där, om man gillar egenbyggda hus och roliga färger. Sen vet jag inte om glyptoteket är öppet en vårsöndag, men där finns en hel del märkliga och häftiga statyer i svart marmor. Även i trädgården utanför. Sen finns det ju en del väldigt udda skivbutiker som jag själv aldrig besökt men som du kanske skulle uppskatta? Ströget med sin kommers tror jag inte är nåt för dig? Nåväl, säg till om du stannar till i Malmö och vill ha sällskap!
Neosus Postat 22 mars 2011 Trådstartare Postat 22 mars 2011 Nää fan det får bli en rejäl kaffe istället. Sova går ju int.
Dingbats Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 åh jag är fel kille att fråga.. men jag skulle nog först och främst ha gått en lång tur i botaniska trädgården. Har antagligen kommit upp en hel del vårblommor där nu. Sen kanske kristiania är spännande. De har en del fin arkitektur där, om man gillar egenbyggda hus och roliga färger. Sen vet jag inte om glyptoteket är öppet en vårsöndag, men där finns en hel del märkliga och häftiga statyer i svart marmor. Även i trädgården utanför. Sen finns det ju en del väldigt udda skivbutiker som jag själv aldrig besökt men som du kanske skulle uppskatta? Ströget med sin kommers tror jag inte är nåt för dig? Nåväl, säg till om du stannar till i Malmö och vill ha sällskap! Tänkte ta en sväng förbi Christiania för det känns ju som man ska ha gjort. Är inte så jätteinne på muséer, jag vill nog mer uppleva själva stan. Det lär väl bli att jag driver runt. Skivbutikerna skulle jag gärna besöka! Men de lär ju vara stängda.
Recommended Posts