Pazo Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Nej, men all elektronik går ju sönder fort som fan. Jag menar bara att det är vettigt att köpa till extra garanti i alla lägen. Jag har tjänat på det. Uttryckte jag mig verkligen så konstigt?? 😆 Ja det gjorde du!
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det blir småvinster, men man hoppas på storkovan. Trav är nog egentligen störst chans. Var med och vann 35000 ihop med 2 kompisar på trav en gång.
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 😆😆😄😄😄😆😛 Den hjärnan skulle jag vilja se in i. Det här inlägget är oxå rätt konstigt.
Neosus Postat 9 januari 2011 Trådstartare Postat 9 januari 2011 Alla ni är konstiga utom jag jag är bäst störst och,,,,.....eeeh...större. 😑☺️
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 ...och vackrast 😕 Men just nu är det jag som har den bästa avataren på forumet.
Micke H Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 JÄVLAR I HELVETE vad giget gick bra igår! 😄 Snart på en YouTube nära dig!
Micke H Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Så sjukt jävla uselt ljud på scen. 😛 Men jag har kollat på ett videoklipp och det var ju riktigt bra ljud utåt! 😄
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Ja det gjorde du! Är bra om man har extra garanti tecknad till McIntosh. Kan man få 5 års garanti på dem hos Media Markt? 😮
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Så sjukt jävla uselt ljud på scen. 😛 Men jag har kollat på ett videoklipp och det var ju riktigt bra ljud utåt! 😄 Igår såg jag Berlin m Lou Reed. Där var det precis tvärtom! "Undrar vilket som är värst", som SadamJr skulle ha sagt.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det här inlägget är oxå rätt konstigt. Egentligen hämtat från Galenskaparna. Betyder: hur fan tänker han nu?
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Versionen på svenska hörde man ju dagligen när man växte upp.
Micke H Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Igår såg jag Berlin m Lou Reed. Där var det precis tvärtom! "Undrar vilket som är värst", som SadamJr skulle ha sagt. Är man bra musiker som har repat mycket så går det att lira bra även med dåligt ljud. Däremot kommer ingen tycka du är bra om dom inte hör vad du spelar. 😛 Så bra ljud utåt är för mig viktigare. Bara sångaren/sångerskan hör sig själv så skiter jag i vilket. ☺️
Pazo Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Är bra om man har extra garanti tecknad till McIntosh. Kan man få 5 års garanti på dem hos Media Markt? 😮 Ja den omskrivningen gjorde det hela mycket tydligare! Nej jag vet inte om mediamarkt har sånt. Det längsta man kan köpa hos apple är 3 år inkl 1året som ingår gratis.
Neosus Postat 9 januari 2011 Trådstartare Postat 9 januari 2011 (redigerat) Är man bra musiker som har repat mycket så går det att lira bra även med dåligt ljud. Däremot kommer ingen tycka du är bra om dom inte hör vad du spelar. 😛 Så bra ljud utåt är för mig viktigare. Bara sångaren/sångerskan hör sig själv så skiter jag i vilket. ☺️ Jag fungerar lite tvärtom där. Det får förstås gärna vara kanonljud utåt men scenljudet vill jag gärna ha så bra som möjligt så att jag får mer känsla i självaste musiken. Det viktigaste för mig som gitarrist är att jag hör bas, sång och trummor tydligt.. och mig själv förstås. Resten skiter jag i. ☺️ Har ni engång spelat på en scen med bra scenljud så vill ni inget annat sedan. Edit: Kompgitarristen får gärna höras bra oxå. Vad säger ni andra om detta? 😕 Redigerat 9 januari 2011 av Neosus
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Jag fungerar lite tvärtom där. Det får förstås gärna vara kanonljud utåt men scenljudet vill jag gärna ha så bra som möjligt så att jag får mer känsla i självaste musiken. Det viktigaste för mig som gitarrist är att jag hör bas, sång och trummor tydligt.. och mig själv förstås. Resten skiter jag i. ☺️ Har ni engång spelat på en scen med bra scenljud så vill ni inget annat sedan. Edit: Kompgitarristen får gärna höras bra oxå. Vad säger ni andra om detta? 😕 Nu har du räknat upp allting (och låter som Bruce o E Str Band i dokumentären igår på teveapparatn). Vad finns mer att höra? Glasen som plockas bort från borden eller folks fisar?
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Är man bra musiker som har repat mycket så går det att lira bra även med dåligt ljud. Däremot kommer ingen tycka du är bra om dom inte hör vad du spelar. 😛 Så bra ljud utåt är för mig viktigare. Bara sångaren/sångerskan hör sig själv så skiter jag i vilket. ☺️ Håller med där. Den som sjunger bör höra sig själv bra, så vb inte går iväg och sjunger ansträngt och falskt. Vad finns för bra in-ear-hörprylar att ha på scen?
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 (redigerat) Ja den omskrivningen gjorde det hela mycket tydligare! Nej jag vet inte om mediamarkt har sånt. Det längsta man kan köpa hos apple är 3 år inkl 1året som ingår gratis. Mediamarkt är ju bra såtillvida att man kan köpa till fem års garanti, vilket är helt fenomenalt. (Bortsett från min stereoförstärkare har jag aldrig ägt en elektronikpryl som hållit så länge). Hoppas bara att den där femårsgränsen gäller även för datorer. Det verkar nästan för bra. Redigerat 9 januari 2011 av debatt
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 (redigerat) Vad säger du om detta då, debatt? 😄 Får man välja så väljer jag bättre ljud åt folket. Inte till de som spelar. Även om jag inte gillar det som ett val. Redigerat 9 januari 2011 av debatt
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Leicester-Man City 1-0. Ska kolla nu. Kompany är väl inte med... 😄
Recommended Posts