Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Ja.. Jag skulle nog inte sakna om det inte blev fler. 😱

Alltså, ja det är ju lite påfrestande att se på när det enbart innehåller enerverande och störande karaktärer men kul är det. xD

Sova ja! Herrå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, ja det är ju lite påfrestande att se på när det enbart innehåller enerverande och störande karaktärer men kul är det. xD

Sova ja! Herrå.

Jag såg la 3 avsnitt eller nåt.

Ska nog se det sista på Nätet om det finns kvar.

Bröllop nånting.

Överlägset bäst är ju Mia Skäringer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg förresten Flickan som lekte med elden ikväll på tv.

Kände igen den, måste ha varit del av serien Millenium som gick.

Vet att Flickan som lekte med elden gick som biofilm,

men man ville ju se alla delarna. Blev konstigt annars då.

Fattade inte varför ljudet distade så enormt i slutet

när namnen presenterades under avsignaturen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan bor i kollektiv nuförtiden.

Ah du kanske tänkte kollektiv som det där sjuttiotals-flum-frikärlek-politik-sättet? Sådana finns ju fortfarande men är inget för mig iaf.

Alltså vi gillar bara att ha en stor lägenhet med låg hyra och att det är kul att bo med andra mänskor.. det är att bo i kollektiv. De flesta jag känner delar lägenhet på ett eller annat sätt. Så kan man ha råd att bo i innerstan.. en etta i Malmö är dels svårare att få tag på, och brukar ha en hyra på runt 6000. I ett kollektiv kan man komma undan på runt 2 lax i månaden och få mycket schysstare våningar och ibland stora gemensamma utrymmen, typ matsalar och sådant.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah du kanske tänkte kollektiv som det där sjuttiotals-flum-frikärlek-politik-sättet? Sådana finns ju fortfarande men är inget för mig iaf.

Alltså vi gillar bara att ha en stor lägenhet med låg hyra och att det är kul att bo med andra mänskor.. det är att bo i kollektiv. De flesta jag känner delar lägenhet på ett eller annat sätt. Så kan man ha råd att bo i innerstan.. en etta i Malmö är dels svårare att få tag på, och brukar ha en hyra på runt 6000. I ett kollektiv kan man komma undan på runt 2 lax i månaden och få mycket schysstare våningar och ibland stora gemensamma utrymmen, typ matsalar och sådant.

Hur har ni det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har ni det då?

Ett minikollektiv - vi bor bara tre. Två stora rum och ett mindre, två badrum och ett kök utöver det. Tvåtusen var i månaden. Eller hur menar du? Socialt? Ibland bjuder någon på mat.. ibland kanske vi hittar på nåt gött tillsammans, ibland kanske jag hänger inne hos någon, kollar på tv. Ibland kanske nån frågar hur det är när nån annan står och stirrar ut genom fönstret. Ibland kanske nån blir sur när någon annan spelar för hög musik.

Men oftast sysslar alla med sitt eget. Tycker för egen del det är gött att ha lite folk runtomkring mig. Och bra folk då, som de här två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inne på min tredje rejäla förkylning i år. Inget kul.

2011?

När en del säger "i år" så menar de under senaste tolv månaderna,

vilket är fel. Då heter det "under det senaste året" eller ännu

hellre "under de senaste tolv månaderna" eller "under tolv månader

bakåt i tiden".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...