Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, vad är nättupp?

Idag köpte jag "frigående ägg", som det stod på skylten.

Jag är fortfarande rädd att de ska krypa ut ur paketet.

Postat

dä va då nättopp de grömmaste ja hört på år å da

Det blir mer kul om man låter som en riktig snobb och sen slänger in ett sånt där bonnord som om det vore på fullaste allvar. Där har du nåt att experimentera med på universitetet.

Postat

Det blir mer kul om man låter som en riktig snobb och sen slänger in ett sånt där bonnord som om det vore på fullaste allvar. Där har du nåt att experimentera med på universitetet.

Ja, fast det funkar nog ännu bättre om man läser något finintellektuellt som typ genusvetenskap eller nåt, och inte lingvistik där folk ändå kan förvänta sig att man håller på med språk och larvar sig.

Alltså Pazo det är samma som norska "netop", det tycker jag är lite allmänbildning att veta vad det betyder om man har sett lite på typ Skavlan.

Postat

Ja, fast det funkar nog ännu bättre om man läser något finintellektuellt som typ genusvetenskap eller nåt, och inte lingvistik där folk ändå kan förvänta sig att man håller på med språk och larvar sig.

Alltså Pazo det är samma som norska "netop", det tycker jag är lite allmänbildning att veta vad det betyder om man har sett lite på typ Skavlan.

Typ sett Skavlan 2ggr. Och inte brytt mig så mkt om de 😛

Postat

Eller oxå törs du helt enkelt inte.

Postat

Jag har världens snobbigaste brittiska accent man kan tänka sig.

Men inte på svenska...

De e la gôtt!

😆

Postat

vakna av mig självt idag läser dn tralalala

Hade inte lyssnat på den låten sen den blev klar.

Hur går det med kuben?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.