Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Rise Against ikväll. Gillar dom inte särskilt mycket, hänger bara på tjejen. 😛

Lustigt förresten att hon blev överlycklig när jag sa att jag diggade System of a Down. Typ hennes största favoritband tydligen. Men hur kan man INTE gilla ett band som sjunger "My cock is bigger than yours"? xD

Postat (redigerat)

Just i fan! Längesen ja lyssnat på SoaD 😮

Edit: Glömde en bokstav

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Rätt sjukt att Libyen/Khadaffi vågar vara kaxiga och hotfulla när USA, Storbritannien, Frankrike, Danmark, Norge samt två arabiska länder alla kommer attackera om han inte ger sig omedelbart. Han kommer bli krossad.

Redigerat av Memphis
Postat

Är rätt säker på att jag tyckte att det var för högt och att musiken sög. Har oftast hänt på diverse festivaler.

Det är ju det jag skrev. Förstår du inte ibland vad jag menar

eller skojar du bara eller är jag otydlig?

Postat

Rise Against ikväll. sa att jag diggade System of a Down. Typ hennes största favoritband tydligen.

Hur länge har du känt henne? Det låter ju som om det kom som en överraskning för dig!

Sånt vet man ju inom en timme första gången man ses överhuvudtaget. 😳

drloop (oregistrerad)
Postat

Robert Palmer.... min hjälte....

Postat

Ingen som är bra på Cubase som har möjlighet att hjälpa Borstrand i Cubase-forumet? Tycker synd om honom, han är i tidsnöd och får det inte att fungera =/

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.