Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

ne faktixt inte

Nej. Jag har försökt dricka vin några gånger sen incidenten, men jag blir bara illamående. Jag känner verkligen ingen dragning till att bli dragen nu om jag säger så. Nu vill jag bara vara nykter. Lite som du och tjejer.

Upp på hästen igen!

( till er båda )

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

En polare var nykterist sen han var 15 (är 22 nu). Sen för något halvår sedan fick han för sig att han skulle börja dricka fin-whiskey. Och nu dricker han vanlig öl när han är ute. (Dock aldrig mer än en enda.) Jag är inte det minsta orolig för det ska gå illa för honom. Men jag kan inte hjälpa att tycka att det är synd att han inte står på sig med sina principer. Det var rätt imponerande att se honom som enda man i sällskapet vara nykterist, kväll efter kväll! Mycket respekt till honom för det. Men nu är det alltså över. Han tröttnade väl på allas kommentarer.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Visste ni förresten att 3% av alla mellan 20.30 år bär blöja för att de skiter ned sig?

Förskräckligt tråkigt. Nu har det dock kommit en metod där man injicerar nåt ämne vid ringmuskeln

som hjälper till 50%.

Jag undrar hur det är att prata med dig IRL...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Visste ni förresten att 3% av alla mellan 20.30 år bär blöja för att de skiter ned sig?

Förskräckligt tråkigt. Nu har det dock kommit en metod där man injicerar nåt ämne vid ringmuskeln

som hjälper till 50%.

Finns det nån bot för den orala varianten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde du det? Det låter lite som nåt du kunde ha gjort.

Nej, jag har inte gjort det ännu, men kan tänka mig att göra det!

Hon i Sundsvall var definitivt på iaf. Nu är det kanske några namn

jag glömt, men det har tillkommit nya. Fast jag har ingen erfarenhet

av sånt. Det högsta antal tjejer jag haft en samlingsdejt med är ju tre.

Men det kunde va kul kanske. Om jag får tid, inget jag prioriterar nu.

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...