Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Äh, håll ut. Hon lär väl bli singel nån gång.

Ja, det lär ju hända att vi håller kontakten efter terminen är slut liksom... hon ska dra till Tyskland vad jag har hört och göra gud vet vad. Och jag står ju inte nära henne direkt, det är en rent professionell relation. Typ. Jag känner mig som David Brent i The Office när jag försöker vara lite närgången och vänskaplig med folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det finns tjejer som är helt sjukt oorganiserade och beter sig likadant som du, kan jag lova dig.

Vadå oorganiserad. Här snackar vi ju planering. Men man vill ju inte göra saker hela tiden utan man vill ju spela tv-spel göra musik handla mat (nja) och sånt där med. Är väl mer den latenta "ska vi göra nått"-grejen som är lite jobbig med. Bara ligger och väntar på att bli aktiverad och behöva göra saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå oorganiserad. Här snackar vi ju planering. Men man vill ju inte göra saker hela tiden utan man vill ju spela tv-spel göra musik handla mat (nja) och sånt där med. Är väl mer den latenta "ska vi göra nått"-grejen som är lite jobbig med. Bara ligger och väntar på att bli aktiverad och behöva göra saker.

Den tjejjen finns definitivt!

Generellt, finns du finns det nån likadan. Som det tyska ordspråket, för alla grytor finns ett lock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå oorganiserad. Här snackar vi ju planering. Men man vill ju inte göra saker hela tiden utan man vill ju spela tv-spel göra musik handla mat (nja) och sånt där med. Är väl mer den latenta "ska vi göra nått"-grejen som är lite jobbig med. Bara ligger och väntar på att bli aktiverad och behöva göra saker.

Ja förlåt, du är ju ingen oorganiserad typ.

Jo men tjejer som inte vill göra saker hela tiden finns det väl det med. Alla sorter finns. Det finns inget som säger att alla relationer måste vara som de värsta exempel man känner till från umgängeskretsen. Jag är likadan som du, vill verkligen inte göra massa saker för görandets skull hela tiden.

Eller jo det vill jag ju... nu blir jag förvirrad

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker att inte gå hönsmamma på dig nu..

Men.. glöm inte vikten av förutsägbarhet.. om nån erbjuder sin soffa en annan stad klockan tio på kvällen gäller det att ta sig dit i tid och slippa behöva sova i en akvedukt eller trappuppgång. Och folks erbjudanden kan utebli.. svårt att hitta lift.. glöm inte hur skönt det är med trygga alternativ - att kunna boka in sig på en tågtid. Och ha en reservbudget ifall något händer!

Du har helt rätt max. Jag hade tänkt att har det som prioritet på dagen att fixa en trygg sovplats till kommande natt, och även kollat upp vandrarhem innan man kan gå till om de krisar, kommer ha pengar för sånt. Vill inte vara för dumdristig utan sätta säkerheten först. Kommer bli några natttåg också. Tack för omtanken. 🥰 Skönt me någon lite erfaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det bli bröstdiskussion igen? JA jag vet att pazo tycker det är så skönt att pilla på tuttar etc och JA jag vet att dingis tycker det ska vara plattare än innan heliocentrismen.

Förlåt mig.

Ta bort brösten ur mitt inlägg.

Ungern............fluffigt brunt hår.........pipig röst.............kort och späd......................tycker om matte och sånt.äh jag dör

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tjejjen finns definitivt!

Generellt, finns du finns det nån likadan. Som det tyska ordspråket, för alla grytor finns ett lock.

Men ska jag ha tjej ska hon vara min bitch. Alltså på mina villkor när det passar mig utan att det är massa gnäll eller nått sånt. Samtidigt vill man ju inte ha en bitch så då skiter det ju sig. Moment 22 här också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det bli bröstdiskussion igen? JA jag vet att pazo tycker det är så skönt att pilla på tuttar etc och JA jag vet att dingis tycker det ska vara plattare än innan heliocentrismen.

;blink:

lite "where did that come from"-varning på den posten 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt mig.

Ta bort brösten ur mitt inlägg.

Ungern............fluffigt brunt hår.........pipig röst.............kort och späd......................tycker om matte och sånt.äh jag dör

Shit vilket emfatiskt inlägg! Bästa nånsin! Slår shakespear!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ska jag ha tjej ska hon vara min bitch. Alltså på mina villkor när det passar mig utan att det är massa gnäll eller nått sånt. Samtidigt vill man ju inte ha en bitch så då skiter det ju sig. Moment 22 här också.

alltså, nu låter det ju skitdumt om jag kommer och låtsas ha massa mer erfarenhet än du, men jag känner ändå igen lite din inställning som den som jag hade för några år sen, fast då om livet i allmänhet. Vaga tankegångar här. Hur som helst gick det åt helvete mest hela tiden, men sen när jag ändrade mig och provade runt lite och blev mer öppen känner jag mig mer mogen & vuxen och allmänt bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ska jag ha tjej ska hon vara min bitch. Alltså på mina villkor när det passar mig utan att det är massa gnäll eller nått sånt. Samtidigt vill man ju inte ha en bitch så då skiter det ju sig. Moment 22 här också.

Om jag fattar dig rätt så vill du ha nån som är jävligt go och vill vara cool. Men vafan, även du borde ju uppskatta om en brud helt plötsligt kommer på en skitbra idé som du också diggar?

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså, nu låter det ju skitdumt om jag kommer och låtsas ha massa mer erfarenhet än du, men jag känner ändå igen lite din inställning som den som jag hade för några år sen, fast då om livet i allmänhet. Vaga tankegångar här. Hur som helst gick det åt helvete mest hela tiden, men sen när jag ändrade mig och provade runt lite och blev mer öppen känner jag mig mer mogen & vuxen och allmänt bättre.

Men grejen blir ju att jag känner inte att en tjej skulle göra mitt liv bättre. Annorlunda ja men bättre? Nja. Ingen som fattar grejen riktigt men jag känner absolut inget behov. Så varför ska man då ens försöka eller bry sig. Bättre bara släppa det och inte tänka på det för det är jävligt skönt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag fattar dig rätt så vill du ha nån som är jävligt go och vill vara cool. Men vafan, även du borde ju uppskatta om en brud helt plötsligt kommer på en skitbra idé som du också diggar?

Nja, egentligen vill jag inte ha någon alls. Resten jag sagt är mest bara lite avvikelser från den grundprincipen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men grejen blir ju att jag känner inte att en tjej skulle göra mitt liv bättre. Annorlunda ja men bättre? Nja. Ingen som fattar grejen riktigt men jag känner absolut inget behov. Så varför ska man då ens försöka eller bry sig. Bättre bara släppa det och inte tänka på det för det är jävligt skönt.

Ja det är klart. Men om man diskuterar utifrån premissen att nu jävlar ska Killis ha en tjej för i helvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Närsomhelst. 🙂

Great. ☺️

Har du börjat kolla in folk på couchsurfingen?

Japp, det har jag. Fanns oväntat mycket folk där med soffa, så några av dem lär det bli isåfall.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...