Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Misstänkte att frågan skulle komma snart. Jag vill verkligen bli klar med den men tappar orken när jag tänker på det efter alla tekniska problem jag har med programmet på den låten. Så har haft svårt att komma igång. Men nu när jag fick en spark i baken och ändå har tid nu av resterande kväll så ska jag ge det ett försök igen.

Aw cmon, inte ikväll? Det är ju sånt drag i längsta..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja men menade ju som en blandning. Typ delar ur varje grej och sen då att det är flera här och inte att man är ensam. Som den där boken Ginny skriver i i harry potter 2.

Jag har sett HP2 men minns inget.

Nakenparty kan man se det som också

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vill bara att jag ska ragga på dig.

Det kan du ju göra här isåfall. Jag tycker bara att det av någon anledning (att jag hela tiden tjatar om tjejer) är för mycket fokus på mina eskapader eller vad det heter och ingenting på DIG!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan du ju göra här isåfall. Jag tycker bara att det av någon anledning (att jag hela tiden tjatar om tjejer) är för mycket fokus på mina eskapader eller vad det heter och ingenting på DIG!

Men han har ju typ "tjejfobi" så där händer ju liksom inget

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill.. berätta lite mer?

EDIT: Finns killar som gillar killar också på en del ställen..

1) har man sex med tjejer kan man bli gravid (ej hänt, men obsessade i typ fyra-fem månader om att det kunde ha hänt och har sen dess kommit fram till att jag aldrig mer ska ha sex för det är enklast så)

2) vill inte ha förhållande för trivs bra ensam

Kontentan då är att vad ska man med tjejer till mer än kompisar. Killar gillar jag inte på det sättet så det går bort. Folk mittemellan går också bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej.. bara du lovar att inte få dålig pepp på låten och ge upp!

Jag lovar! ☺️

Förresten några nya tankar på resan?

Det har faktiskt nästan varit det enda i mitt huvud sedan jag fick idén om resan igår, (förrgår?). Har inte kunnat sluta tänka på det, låg hela natten, blir mer och mer inriktad på att verkligen göra det.

Har surfat runt på massvis med sidor och samlat information om saker som man bör veta, kolla upp innan osv.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

äh, kom igen. delad tystnad är skitfint.

Själv har jag inte blivit bättre på att undika obekväma tystnader, lite grann kanske, men jag har slutat bry mig mer. Det är rätt mycket jag slutar bry mig om.

Link to comment
Dela på andra sajter

1) har man sex med tjejer kan man bli gravid (ej hänt, men obsessade i typ fyra-fem månader om att det kunde ha hänt och har sen dess kommit fram till att jag aldrig mer ska ha sex för det är enklast så)

En gång när jag var tio år kom jag fram till att jag aldrig mer skulle prata med min syster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag inte blivit bättre på att undika obekväma tystnader, lite grann kanske, men jag har slutat bry mig mer. Det är rätt mycket jag slutar bry mig om.

Det är jävligt skönt att bara inte bry sig om saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

1) har man sex med tjejer kan man bli gravid (ej hänt, men obsessade i typ fyra-fem månader om att det kunde ha hänt och har sen dess kommit fram till att jag aldrig mer ska ha sex för det är enklast så)

2) vill inte ha förhållande för trivs bra ensam

Kontentan då är att vad ska man med tjejer till mer än kompisar. Killar gillar jag inte på det sättet så det går bort. Folk mittemellan går också bort.

Okej..

Men kommer du ihåg hur det känns att ligga sked med nån som luktar gott?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså fattar inte hur du ens tänker att du skulle ha svårt för det. Det är ju sjukt stor skillnad mellan oss vem som t.ex är den som för samtal eller pratar med folk eller sådär liksom.

Tror ändå om jag ska vara djävulens advokat här att man kan känna någon slags... nej det här blir för svårt för mig. Nej, jag kan inte heller riktigt greppa det.

Men bra Pazo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar! ☺️

Det har faktiskt nästan varit det enda i mitt huvud sedan jag fick idén om resan igår, (förrgår?). Har inte kunnat sluta tänka på det, låg hela natten, blir mer och mer inriktad på att verkligen göra det.

Har surfat runt på massvis med sidor och samlat information om saker som man bör veta, kolla upp innan osv.

fan vad kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

Iom extrema blygheten jag haft hela mitt liv så är det faktiskt rätt stort för mig. Jag har ju liksom själv "märkt skillnad"

Jag visste inte att du varit blyg? Trodde du alltid varit den pratglada frammåt-typen..typ.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...