Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Jasså varför då?

Jag lyssnar ju på allt utom schlager och dansband.

Inte genremässigt, bara rent att jag själv inte ens visste att de fanns förns nyss.

Sen tror jag att alla som säger "allt utom" när de beskriver sin musiksmak ljuger, men det är en annan diskussion som jag inte pallar göra annat med att att stoppa upp i bajan just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nädå vi är vänner, men mest över internet. Svårt när det är ett helt land emellan.

Vet hur det är. Spenderade typ tre år med att snacka med (bl a) pazo i längsta och på msn, men nu bor vi ihop. såatte

edit: avdelning långdistans

kraaaaaaaam 🥰

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

SERIÖST

Jag har "gjort" det där fallet IRL! 😄

Haha! Vilket sammanhang?

"Det är sånt drag i längsta" kan ju tolkas med association till kroppsdelar om man ändå är inne på ämnet sex dessutom så det är ju roligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnar ju på allt utom schlager och dansband.

Lyssnat på idag:

Bach

Enya

King of Convenience.

Loney Dear

Inflames

Paramore

Lyssnat på igår:

Fleet Foxes

Simon and Garfunkel

Kate Walsh

Ira Gonzalez

Sum41

Eva Cassidy

Bloc Party

Offspring

☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, nu börjar jag insistera på att du ska gå med i en datingsite igen.. vet inte var det kom ifrån.

Kan du inte bara gå med lite?

Du kanske börjar bli full.

Jag är redan medlem på OK Cupid, under fingerat namn osv bara för att titta på utbudet. Det får räcka för ett par år framåt minst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Vilket sammanhang?

"Det är sånt drag i längsta" kan ju tolkas med association till kroppsdelar om man ändå är inne på ämnet sex dessutom så det är ju roligt!

Nä när jag var ihop med clara så gick man väl å la sig tidigare å så. Men vissa kvällar (som tyo ikväll) så ville jag ju såklart inte lägga mig tidigt när det är drag i längsta.

Såklart sa jag inte "drag i längsta" eller ens nämnde längsta... var väl snarare "måste bara..." 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske börjar bli full.

Jag är redan medlem på OK Cupid, under fingerat namn osv bara för att titta på utbudet. Det får räcka för ett par år framåt minst.

Det finns andra sajter som är betydligt roligare att titta på.... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst så kommer längsta vara ett större minne än de flesta mångåriga skoletapper när jag ligger på min dödsbädd. Förutsatt att det ofrånkomliga sker och Olsberg drar ur proppen och sticker till Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tror jag att alla som säger "allt utom" när de beskriver sin musiksmak ljuger, men det är en annan diskussion som jag inte pallar göra annat med att att stoppa upp i bajan just nu

Okej, kan vara intressant att diskutera nån annan gång då kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä när jag var ihop med clara så gick man väl å la sig tidigare å så. Men vissa kvällar (som tyo ikväll) så ville jag ju såklart inte lägga mig tidigt när det är drag i längsta.

Såklart sa jag inte "drag i längsta" eller ens nämnde längsta... var väl snarare "måste bara..." 😄

"Aha, porr" tänker hon då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet hur det är. Spenderade typ tre år med att snacka med (bl a) pazo i längsta och på msn, men nu bor vi ihop. såatte

edit: avdelning långdistans

kraaaaaaaam 🥰

Kan avslöja ett projekt vi filade på ( som nog inte kommer bli av nu ). Blev så peppad att jag målade en bild till tråden vi tänkte starta:

reverbtestplansch_fardig.gif

Det skulle bli ett reverbtest, som ni kanske förstår. Vi brukar ha en liten herr-erotisk underton så jag tyckte det passade med den tjocka telesladden som ringlade sig fram och den fräckt spända rumpan..

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst så kommer längsta vara ett större minne än de flesta mångåriga skoletapper när jag ligger på min dödsbädd. Förutsatt att det ofrånkomliga sker och Olsberg drar ur proppen och sticker till Thailand.

Ja. Verkligen. Det är ju typ som dagbok/blogg/klotter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan avslöja ett projekt vi filade på ( som nog inte kommer bli av nu ). Blev så peppad att jag målade en bild till tråden vi tänkte starta:

reverbtestplansch_fardig.gif

Det skulle bli ett reverbtest, som ni kanske förstår.

Sjukt snygg text! Ser ut som en gammal filmaffisch. Ni borde göra en film av det istället, spelfilm alltså. Tänker lite Ben Hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle bli ett reverbtest, som ni kanske förstår. Vi brukar ha en liten herr-erotisk underton så jag tyckte det passade med den tjocka telesladden som ringlade sig fram och den fräckt spända rumpan..

..jaha. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Verkligen. Det är ju typ som dagbok/blogg/klotter.

Snarare Helt Unikt, dagbok är det inte som riktigt för det är helt annat, iaf när jag gjorde det, blogg är det inte heller för det är mer genomtänkt och så oftast och osv, och klotter ja jag vet inte vart jag vill komma.

Ja

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför en naken man? 😆

För att...

* det är roligare att måla

* det anspelar på erotik / gear

* jag ville att det skulle ge nån slags klang av äldre tiders olympiad med mannen i förgrunden. Olympiad skulle innebära kraftmätning. Kraftmätning mellan reverb. Subtil kontext som uttrycks i bilden. Nog för att jag kanske inte lyckades till hundra. Men det var vad jag strävade efter. Hade säkert blivit bättre med nån toga och nån pelare också.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis, hur går det med vår låt?

Misstänkte att frågan skulle komma snart. Jag vill verkligen bli klar med den men tappar orken när jag tänker på det efter alla tekniska problem jag har med programmet på den låten. Så har haft svårt att komma igång. Men nu när jag fick en spark i baken och ändå har tid nu av resterande kväll så ska jag ge det ett försök igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snarare Helt Unikt, dagbok är det inte som riktigt för det är helt annat, iaf när jag gjorde det, blogg är det inte heller för det är mer genomtänkt och så oftast och osv, och klotter ja jag vet inte vart jag vill komma.

Ja

Ja men menade ju som en blandning. Typ delar ur varje grej och sen då att det är flera här och inte att man är ensam. Som den där boken Ginny skriver i i harry potter 2.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att...

* det är roligare att måla

* det anspelar på erotik / gear

* jag ville att det skulle ge nån slags klang av äldre tiders olympiad med mannen i förgrunden. Olympiad skulle innebära kraftmätning. Kraftmätning mellan reverb. Subtil kontext som uttrycks i bilden. Nog för att jag kanske inte lyckades till hundra. Men det var vad jag strävade efter. Hade säkert blivit bättre med nån toga och nån pelare också.

Hehe okej! Jäkligt snyggt målat iallafall. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...