Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Det är bara det att när lax3 är här skriver nästan alla av nån anledning dubbelt så långa drapor som annars.

Har också lagt märke till det. Nivån höjs när lax kommer hit, han kommer med intressanta saker att tala om och är givande att föra diskussioner med. Sedan går han och så sjunker det igen. 😛

Jag vill också vara en spännande och intressant människa. Men jobbar på det iaf. Låter kanske konstigt att säga men så ere!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har också lagt märke till det. Nivån höjs när lax kommer hit, han kommer med intressanta saker att tala om och är givande att föra diskussioner med. Sedan går han och så sjunker det igen. 😛

Jag vill också vara en spännande och intressant människa. Men jobbar dit iaf.

Sluta tycka illa om dig själv. Det är varken spännande eller intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä.. det var en inofficiell träff för min del. Hörde av mig när jag hade en spelning där och han dök upp och vi ölade lite efteråt.

Men vadå, ni måste väl ha träffats mer än det? Känns som ni är tajta. Men det kanske bara är spel för galleriorna som man säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också lagt märke till det. Nivån höjs när lax kommer hit, han kommer med intressanta saker att tala om och är givande att föra diskussioner med. Sedan går han och så sjunker det igen. 😛

Prrr! Spinner som en katt som klappas från nosen till svanstippen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Utgångsmånad och baksideskoden också? Och vågar du lita på att du knappat in rätt utan att dubbelkolla?

Ja och ja. I och med att dom står grupperade är det ju egentligen bara 6 grejer att komma ihåg – 4 stycken siffergrupper, CVC-kod och datum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och ja. I och med att dom står grupperade är det ju egentligen bara 6 grejer att komma ihåg – 4 stycken siffergrupper, CVC-kod och datum.

Har man en jävla tur så är det samma som de första 16 decimalerna av pi OCH ens telefonnummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vadå, ni måste väl ha träffats mer än det? Känns som ni är tajta. Men det kanske bara är spel för galleriorna som man säger.

Nädå vi är vänner, men mest över internet. Svårt när det är ett helt land emellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...