Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Låter som när man var liten och byggde med Lego. Man byggde och byggde så man kunde leka med det men när man var klar var det roliga ju över.

Jag lät alltid någon annan bygga när jag var liten.

Sedan tog jag ut hyra för att de vistades

nära det som de nyss hade byggt. Det kunde

vara en enkrona, en nötkola eller nåt...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, i gymnasiet hängde jag med en kille och tre tjejer och en av dom tjejerna pluggar i uppsala. Men det blir liksom aldrig att man typ träffas själva (orka) och man träffas inte ute heller (heeelt olika kompisgäng).

Och alltså det är ju lite skönt. Typ som att just nu lyssnar jag ju på en del skivor och förr lyssnade jag på andra. Dom andra är ju fortfarande bra (vissa iaf) men man orkar ju intel yssna på dom längre, men om man vill kan man.

the liknelse of the year

Det var en bra liknelse.

Nej, de flesta från högstadiet bryr jag mig inte om nu alls. Skulle inte få ut något av att hänga med dem kan jag inte inbilla mig. Av det intryck jag har fått via andrahandsinformation har flera av dem typ fastnat kvar i samma personlighet/stil/typ som då. Typ emorockare fortfarande och sådär. Jag vet inte, man kan ju ha utvecklats för det, men själv associerar jag det till inskränkthet och omognad. Kanske bara projicerar.

Det är han som jag inte har träffat någonting då som vore kul att träffa nu. Av ren nyfikenhet.

I gymnasiet hängde jag inte med någon, så dem har jag inga känslomässiga kopplingar till alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lät alltid någon annan bygga när jag var liten.

Sedan tog jag ut hyra för att de vistades

nära det som de nyss hade byggt. Det kunde

vara en enkrona, en nötkola eller nåt...

😛

Så det var där ditt ekonomiintresse tog sin början.

Link to comment
Dela på andra sajter

Programmet (och inte användaren) Debatt är nog det värsta programmet som finns att kolla på. Är så jobbigt med alla som är så dryga och hetsiga och arga och man bara AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lekskola. Det borde heta Låtsasdebatt. Överlag borde ganska många program heta "Låtsas-" någonting.

Link to comment
Dela på andra sajter

I det här fallet var det ingen utom dom två geeksen som hade så särskilt kul när vi höll på och förberedde heller.

Jag har bara spelat rollspel en enda gång.

Det var i gymnasiet och seriöst upplagt.

Det var en kille med som hade hållit på

med sånt skitlänge. De övriga var rätt så

insatta också. Jag var dock helt grön.

Men det gick konstigt. Efter 30 sekunder

var jag ute ur det hela. Jag hade svarat

"fel" på vissa inledande frågor, så jag

kunde inte vara med. De frågorna handlade

om mitt agerande och ansvar i vissa situationer.

Det kändes skitbeige. De andra höll på hela helgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lekskola. Det borde heta Låtsasdebatt. Överlag borde ganska många program heta "Låtsas-" någonting.

Undrar hur många som får stamningsproblem efter att ha varit med där.

De blir ju alltid avbrutna PRECIS när de ska säga det viktigaste.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej! Ja jävlar va ni skrivit, tog ett tag att läsa ikapp. Kom hem efter studioinspelningen nu, gick bra, är sjukligt trött i huvudet bara, miljoners omtagningar. Men blev bra!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...