Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Åhå! Då är det ju verkligen meningsfullt. Det är ju härligt när man känner att det man gör har en betydelse utöver ren utbildning. Så har det ju typ aldrig varit innan universitetet.

Nä jag vet! Det är skönt att veta att man faktiskt är på väg någonstans nu. En kompis kompis gjorde sin praktik på finansdepartementet, blev kvar och skulle nu åka till Washington med Anders Borg. vill jag ocksååå

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är så kul med folk som ska använda någon krånglig term, och så inte bryr sig om att kolla upp den, utan bara frihandar lite på hur den stavas.

"What are some animal onomonopia in your con-language, for instance, bow-wow, wan-wan or ão-ão."

onomatopoeia

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kul också med hur olika man kan uppfatta folks åldrar. Man har så mycket förutfattade meningar och idéer för sig, så man kan ha fel på tio år hur gammal någon är. Jag trodde någon tjej kom direkt från gymnasiet för hon beter sig som om det vore mellanstadiet fortfarande, men hon är 25. Och en annan är 30, som jag hade gissat på typ 23 (det är hon som är konstig i skallen). Någon trodde jag var minst 24 och hon var 19.

Men det går lika bra att knulla allihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kul också med hur olika man kan uppfatta folks åldrar. Man har så mycket förutfattade meningar och idéer för sig, så man kan ha fel på tio år hur gammal någon är. Jag trodde någon tjej kom direkt från gymnasiet för hon beter sig som om det vore mellanstadiet fortfarande, men hon är 25. Och en annan är 30, som jag hade gissat på typ 23 (det är hon som är konstig i skallen). Någon trodde jag var minst 24 och hon var 19.

Men det går lika bra att knulla allihop.

jag tror att du är 47.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi behöver 500 underskrift om det är fler så är det bättre ,men kolla först på video efter du har sätt den kommer du säkert att delta.Varning, denna video mycket vass och rå! . man måste vara väldigt elak om man inte deltar iallafall ha ett hjärta av stål

Allt du behöver göra är att trycka på delta och klart det värt som en signatur, inget annat!. http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Om du är bestört över vad du har just sett i videon, skapa en händelse som denna (kopiera och klistra in), sätta ditt namn och efternamn och vart du kommer ifrån,och bjud in alla dina vänner.

detta måste ta slut på något sätt det kan inte hålla på dessa fruktansvärda brott mot de mest försvarslösa djur .. När listan har 500 personer, vänligen skicka den till: PETA2@peta.org (det kan varar du)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi behöver 500 underskrift om det är fler så är det bättre ,men kolla först på video efter du har sätt den kommer du säkert att delta.Varning, denna video mycket vass och rå! . man måste vara väldigt elak om man inte deltar iallafall ha ett hjärta av stål

Allt du behöver göra är att trycka på delta och klart det värt som en signatur, inget annat!. http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Om du är bestört över vad du har just sett i videon, skapa en händelse som denna (kopiera och klistra in), sätta ditt namn och efternamn och vart du kommer ifrån,och bjud in alla dina vänner.

detta måste ta slut på något sätt det kan inte hålla på dessa fruktansvärda brott mot de mest försvarslösa djur .. När listan har 500 personer, vänligen skicka den till: PETA2@peta.org (det kan varar du)

Nästan för dåligt för att vara datoröversatt. Eller bra&dåligt på fel sätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar sånt

Kul med nykomlingar som mikeygoespro och andra som fortfarande orkar bråka.

Förutom nattvakten då, som verkar ha ett atomlager av sur energi att dela med sig av. Undrar vad fasen den killen får ut av forumet.. kan ju knappast vara inspiration då han mest verkar störa sig på alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med nykomlingar som mikeygoespro och andra som fortfarande orkar bråka.

Förutom nattvakten då, som verkar ha ett atomlager av sur energi att dela med sig av. Undrar vad fasen den killen får ut av forumet.. kan ju knappast vara inspiration då han mest verkar störa sig på alla.

Jag tror faktiskt att du stör dig på folk betydligt mer än nattvaktaren. Jag kan själv vara som nattvaktaren lite i vissa diskussioner, kanske inte händer på det här forumet, men annars. Det är inte att man är genuint upprörd på någon, det är bara instinktiv käfta emot-känsla. Det finns ingen anledning att verkligen störa sig på någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ingen anledning att verkligen störa sig på någon.

Det tar jag tillbaks. Det finns många anledningar att störa sig på folk.

Men att göra det för att de påstår felaktiga saker (som nattvaktaren antas göra) eller för att de är för snäsiga (som laxen gör mot nattvaktaren) är bara onödigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med nykomlingar som mikeygoespro och andra som fortfarande orkar bråka.

Förutom nattvakten då, som verkar ha ett atomlager av sur energi att dela med sig av. Undrar vad fasen den killen får ut av forumet.. kan ju knappast vara inspiration då han mest verkar störa sig på alla.

nattvaktaren är en av mina favoriter på forumet. Finns vissa i övriga forumet vars inlägg alltid är kul att läsa. Typ du, nattvaktaren, joachime, demonproducenten. Sen resten skiter jag i.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren är en av mina favoriter på forumet. Finns vissa i övriga forumet vars inlägg alltid är kul att läsa. Typ du, nattvaktaren, joachime, demonproducenten. Sen resten skiter jag i.

Och alla trådar där Valle är med.

Claes är lite motbjudande med alla sliskiga smileys.

Link to comment
Dela på andra sajter

Penguin Cafe Orchestra lyssnar jag på nu. Sadam?

Det var längesen jag hörde dom. Killen som ligger bakom bandet vägrade låta teknikern använda några effekter vid inspelning utom ringmodulator, eftersom han såg rm mer som ett musikinstrument.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var längesen jag hörde dom. Killen som ligger bakom bandet vägrade låta teknikern använda några effekter vid inspelning utom ringmodulator, eftersom han såg rm mer som ett musikinstrument.

Isåfall var det en jävligt skicklig tekniker som fick det att låta såhär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tar jag tillbaks. Det finns många anledningar att störa sig på folk.

Men att göra det för att de påstår felaktiga saker (som nattvaktaren antas göra) eller för att de är för snäsiga (som laxen gör mot nattvaktaren) är bara onödigt.

Du bara skiter i allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...