Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Antar att Memphis Tennessee har på reservdatorn eller ViaSat på tv-n bredvid sig samtidigt nu. Stevenage har varit rätt ok hemma mot Newcastle Utd hittills nu i första halvlek, eller hur? Skulle Nolan blivit varnad i 15e, tycker du?!

I övrigt var resultaten på sina håll lita oväntade som sig bör i FA Cupen. Att Burton Albion skulle hemmaslå Middlesborough var det iofs nästan bara jag som trodde. Att Southampton slog ut med Blackpool med 2-0 hemma iofs och att Notts County bortavann mot Sunderland med 2-1 var desto konstigare. Stoke skulle inte officiellt ha sagt att de satsar hårt på cupen när de ställer upp med 7 b-lagsspelare. Sedan att de vann bollinnehavet och skotten och hörnorna hjälper ju inte när det bara blev oavgjort. Kitson utvisad för Portsmouth borta mot Brighton & Hove Albion och Leeds hade ju otur tidigare idag när Fabregas satte kvitteringsstraffen i 90e på Emirates Stadium.

😄😛

Vann du nåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag kanske tar upp det igen. Har en idé om hur man vinner men det kräver att man läser på utav helvete och har en buffert på några tusen.

Det intressanta var att du svarade på Grahns inlägg till mig... 😑

Nu i vinter är det bara tärning som gäller. Resultaten är omkastade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...