Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Ta lite diskreta bilder med mobilen och ladda upp här.

Nehe du! Det blir stalking.. du får lita mina beskrivningar och din fantasi.. vi provar:

Tjej av medellängd, sitter avslappnat framåtlutad och läser bok. Långt, fint texturerat nötbrunt hår som faller över axlarna. Svart kofta över en grå blues. Rätt finlemmad, smala läppar, smala ögonbryn och neutralt ansiktsuttryck. Inga örhängen eller andra bijoutterier, converseskor. Ser ut att vara i din ålder. Samlad och verkar inte särskilt distraherad av sin omgivning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nehe du! Det blir stalking.. du får lita mina beskrivningar och din fantasi.. vi provar:

Tjej av medellängd, sitter avslappnat framåtlutad och läser bok. Långt, fint texturerat nötbrunt hår som faller över axlarna. Svart kofta över en grå blues. Rätt finlemmad, smala läppar, smala ögonbryn och neutralt ansiktsuttryck. Inga örhängen eller andra bijoutterier, converseskor. Ser ut att vara i din ålder. Samlad och verkar inte särskilt distraherad av sin omgivning.

Allt låter bra bra. Tyvärr kan jag ju inte veta om hon ser ut som en mongolid häxa i ansiktet eller inte, men allt det andra låter toppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag föredrar kortare hår helst. Finlemmad vet jag inte vad det betyder riktigt, bra att hon inte har stora läppar, ögonbrynen är jag inte så kinkig med, ansiktsuttrycket kan variera på en människa. Converse är bra.

Gärna lite pojkaktiga får di vara di små liven

Link to comment
Dela på andra sajter

1656 är inte så dumt heller.. Rembrandt i högform i nederländerna och i Sverige har litteratur genom boktryckarkonst på allvar börjat nå allmänheten..

Jo det minns man ju, det var grejer det.

Link to comment
Dela på andra sajter

SMAL är viktigt också, eller iaf inte tjock! Och jag drar gränsen för "lite mullig" lägre än vissa andra, även om jag inte är modelljägare med sjuka ideal.

Jo, det antog jag och det är vad som menas med finlemmad - smala handleder, kanske lite längre smal hals istället för en större nacke. Generellt längre, axlarna brukar vara lätt sluttande framåt. Finns ett ord för den kroppstypen, tror man säger ectomorph. Många, många muskelfibrer och fler nervsynapser istället för färre och större. Snabb ämnesomsättning.

251Bfig11.png

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag föredrar kortare hår helst. Finlemmad vet jag inte vad det betyder riktigt, bra att hon inte har stora läppar, ögonbrynen är jag inte så kinkig med, ansiktsuttrycket kan variera på en människa. Converse är bra.

Gärna lite pojkaktiga får di vara di små liven

Allright.. det låter som det går att hitta en bättre kandidat. Återkommer.

Nog relativt svårt att hitta pojkaktighet idag.. mest sjuksköterskor här och av någon anledning är de inte särskilt alternativa, snarare traditionella. Får möjligtvis återkomma när jag jobbar på kultur- och media-avdelningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personlighet då, Dingbats? Vad blir du attraherad av där?

Här blir det rent hypotetiserande pga av bristande erfarenhet.

Allmänbildning

Inget förakt/ogillande/himla med ögonen inför kunskap/utbildning/nörderi

Tittar inte på Sex and the city eller Gossip girl eller Big bang theory

Kreativitet

Ordvitshumor

Inte bli upprörd så jävla lätt

Inget kontrollfreak

Jag kan fortsätta, men det blir bara en mer utförlig beskrivning av mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seglade förbi en liten tjej, skulle tippa på 160, med naturligt platinablont hår upsatt i tofs. Mörkblå tajta stretchjeans utan sömmar, blå seglarjacka som gick till halva låret och converseskor. Sotade ögon och fin hy. Liiite orolig uppsyn, som om hon var sen till något.

Ska jag ge henne adressen till längsta och säga att hennes drömprins väntar där?

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Seglade förbi en liten tjej, skulle tippa på 160, med naturligt platinablont hår upsatt i tofs. Mörkblå tajta stretchjeans utan sömmar, blå seglarjacka som gick till halva låret och converseskor. Sotade ögon och fin hy. Liiite orolig uppsyn, som om hon var sen till något.

Låter lite som en anime-tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seglade förbi en liten tjej, skulle tippa på 160, med naturligt platinablont hår upsatt i tofs. Mörkblå tajta stretchjeans utan sömmar, blå seglarjacka som gick till halva låret och converseskor. Sotade ögon och fin hy. Liiite orolig uppsyn, som om hon var sen till något.

Ska jag ge henne adressen till längsta och säga att hennes drömprins väntar där?

Verkar het av besrivningen

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...