Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det riffet som kommer igång där efter introt påminner lite om en låt John petrucci har gjort. Typ vid 2.15min

Inte jättelikt men påminner lite bara liksom. 😄

Annons
Postat

Shit det lät seriöst asbra ju Grahn! 😮 :o

Visste inte att du var en liten rockare. 🥰

Det bor en liten rockare i oss alla... 🥰

Postat

Det riffet som kommer igång där efter introt påminner lite om en låt John petrucci har gjort. Typ vid 2.15min

Inte jättelikt men påminner lite bara liksom. 😄

🥰

Postat

Han hade och höll en väldigt fin ton på gitarren i videoklippet hela vägen. Undrar vilka prylar i kedjan som gav det exakt. Gitarr? Förstärkare? Pedaler?

Postat

Han hade och höll en väldigt fin ton på gitarren i videoklippet hela vägen. Undrar vilka prylar i kedjan som gav det exakt. Gitarr? Förstärkare? Pedaler?

Tidigare körde han Ibanez men har gått över till Musicman, stärkare är Mesa Boogie. Men kan inte modellnamn. Sedan måste man ha magiska fingrar som är svårt att få tag i.

Postat

Mest troligt har han en manick eller flera... 😑☺️😱🥰

Goder natten ☺️

Postat

Tidigare körde han Ibanez men har gått över till Musicman, stärkare är Mesa Boogie. Men kan inte modellnamn. Sedan måste man ha magiska fingrar som är svårt att få tag i.

Grymt är han! 😄

Postat

Vad innebär detta?

De är ju inte lika för fem kronor.

😳

sant... men kanske kan de vara aktiva i radion ibland.

Postat

Jag betalar t.o.m. mitt kort med kort.

Såg på Kriminalbrott i Sverige eller vad programmet heter.

Man sa i ett reportage att 1% av alla kortanvändare drabbas av skimming (bedrägeri) per år.

Det skulle betyda att om man har kort i 50 år så är risken 50-50 att man någon gång utsätts.

Jag har råkat ut för det.

Postat

Jag drömde att Mark Levengood kom in genom dörren och bad oss att inte byta kanal så ofta för det störde hans barn på våningen under som försökte sova.

Postat

ja asså det var ju mycket björnekulla 707 och önos sa-50 på den tiden men det var ju som det var, det är ju andra grejer som gäller nu, nu kör ju kidsen med digitala grejer och lanthandlarna köps upp en efter en av digitech men det är ju andra tider nu. men aldrig att jag låter mina ungar röra sån där jävla euroshopper!

Postat

men det är klart att det går att göra bra grejer med billig sylt. jag minns på åttitalet, kanske det var 85-86 någon gång, och jag var på syltfestivalen i arboga (som de la ner sen i mitten av 90-talet, tragiskt) och såg pearl jam. de var ju bara förband till nå lirare som alla glömt nu, sen blev de ju skitstora strax efter det. i alla fall så hade de ett sånt otrooooligt jävla sound, jag fattar inte hur de fick till det, så jag hängde kvar efteråt i en och en halv timme minst för att få en minut med bandet och så lyckades jag komma åt en av dem till slut, och så sa jag vad sjukt bra det lät och frågade vad de körde med för grejer. tror du inte han svarar att de kör med jävla BOB JORDGUBB! jävla BOB! det var ju en helt ny sylt på den tiden, jävligt dåligt rykte, men jävlar vad de fick det att låta asså. sen drog man ju till konsum dan efter och köpte en hel jävla femlitersdunk bob vettu, men inte fan lät det bra för det. men jävlar vad de kunde hantera den

Postat

det var ju antingen sylt eller hårdrock som gällde på den tiden. nu börjar det ju bli poppis igen, var och varannan fjortis har ju syltlugg ser man ju. det är ju kul att det kommer tillbaka va men de fattar ju inte vad det betyder, de lyssnar ju inte ens på sylt, de skulle fan inte känna igen en sylt om man så proppade truten full på dom

Postat

Man känner sig lite sådär när man står och planerar en rätt informell presentation på fem minuter i dagar i förväg, men vad gör man.

Postat

Jag har tydligen gjort 6666 inlägg. Funderar på att bara posta OT ett tag framöver för att suga på karamellen.

Kände samma sak när jag passerade 1967 för en stund sedan. Välkommen!

Postat

Dingbats.. jag tror jag ser några damer här i datasalen som skulle passa för dig.

Ta lite diskreta bilder med mobilen och ladda upp här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.