Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Han hade och höll en väldigt fin ton på gitarren i videoklippet hela vägen. Undrar vilka prylar i kedjan som gav det exakt. Gitarr? Förstärkare? Pedaler?

Tidigare körde han Ibanez men har gått över till Musicman, stärkare är Mesa Boogie. Men kan inte modellnamn. Sedan måste man ha magiska fingrar som är svårt att få tag i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han hade och höll en väldigt fin ton på gitarren i videoklippet hela vägen. Undrar vilka prylar i kedjan som gav det exakt. Gitarr? Förstärkare? Pedaler?

Mest troligt har han en manick eller flera... 😑☺️😱🥰

Goder natten ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare körde han Ibanez men har gått över till Musicman, stärkare är Mesa Boogie. Men kan inte modellnamn. Sedan måste man ha magiska fingrar som är svårt att få tag i.

Grymt är han! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalar t.o.m. mitt kort med kort.

Såg på Kriminalbrott i Sverige eller vad programmet heter.

Man sa i ett reportage att 1% av alla kortanvändare drabbas av skimming (bedrägeri) per år.

Det skulle betyda att om man har kort i 50 år så är risken 50-50 att man någon gång utsätts.

Jag har råkat ut för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja asså det var ju mycket björnekulla 707 och önos sa-50 på den tiden men det var ju som det var, det är ju andra grejer som gäller nu, nu kör ju kidsen med digitala grejer och lanthandlarna köps upp en efter en av digitech men det är ju andra tider nu. men aldrig att jag låter mina ungar röra sån där jävla euroshopper!

Link to comment
Dela på andra sajter

men det är klart att det går att göra bra grejer med billig sylt. jag minns på åttitalet, kanske det var 85-86 någon gång, och jag var på syltfestivalen i arboga (som de la ner sen i mitten av 90-talet, tragiskt) och såg pearl jam. de var ju bara förband till nå lirare som alla glömt nu, sen blev de ju skitstora strax efter det. i alla fall så hade de ett sånt otrooooligt jävla sound, jag fattar inte hur de fick till det, så jag hängde kvar efteråt i en och en halv timme minst för att få en minut med bandet och så lyckades jag komma åt en av dem till slut, och så sa jag vad sjukt bra det lät och frågade vad de körde med för grejer. tror du inte han svarar att de kör med jävla BOB JORDGUBB! jävla BOB! det var ju en helt ny sylt på den tiden, jävligt dåligt rykte, men jävlar vad de fick det att låta asså. sen drog man ju till konsum dan efter och köpte en hel jävla femlitersdunk bob vettu, men inte fan lät det bra för det. men jävlar vad de kunde hantera den

Link to comment
Dela på andra sajter

det var ju antingen sylt eller hårdrock som gällde på den tiden. nu börjar det ju bli poppis igen, var och varannan fjortis har ju syltlugg ser man ju. det är ju kul att det kommer tillbaka va men de fattar ju inte vad det betyder, de lyssnar ju inte ens på sylt, de skulle fan inte känna igen en sylt om man så proppade truten full på dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...