Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Varför har inte du fler tentor på så länge? 😮

Denna perioden blev det bara en tenta, var bara rapporter i andra kursen. Så blev värsta softa lediga veckan nu eftersom tentan låg på måndag. 😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Vad kan det bero på att min lajnade ackegura brusar mycket medan min polares (billigare) inte gör det alls? 😕

Redigerat av Memphis
Postat

Denna perioden blev det bara en tenta, var bara rapporter i andra kursen. Så blev värsta softa lediga veckan nu eftersom tentan låg på måndag. 😄

asså, varför haru inte fler tentor förrän mitten hösten? För de var det jag skrev 😮

Postat

Asså, nog att man instinktivt uppdaterar andra hemsidor för att man är längsta-tråden-skadad men när jag till o med råkar försöka uppdatera min DAW Reaper med F5 så är det illa. 😆😛

Postat

asså, varför haru inte fler tentor förrän mitten hösten? För de var det jag skrev 😮

Jaha. 😄 Läste slarvigt, my bad. Nä, jag har ju nu i vår också. xD Men varför har inte du det då?

Postat

Millisievert.

strålning

pissade minst en megasievert-stråle i morse.

fan vad jobbigt det var. skickade ett meddelande till grannen. SOS. det är det enda jag kan. Morse är svårt.

Postat

tyckte det stod "stoppa knarket på nätet" som en rubrik på min internetbank... men sen såg jag att det stod "shoppa säkert på nätet".

Vilken tur.

Postat

Min längsta aktivitet är nog sömn. eller nä förresten, det är jobb. Min längstaaktivitet är kort.

Postat

Jag betalar aldrig med kort.

Jag betalar t.o.m. mitt kort med kort.

Såg på Kriminalbrott i Sverige eller vad programmet heter.

Man sa i ett reportage att 1% av alla kortanvändare drabbas av skimming (bedrägeri) per år.

Det skulle betyda att om man har kort i 50 år så är risken 50-50 att man någon gång utsätts.

Postat

Jag tycker Real har gjort en bra halvlek och det kunde mycket väl ha varit både 2-0 och 3-0 om inte Lloris stått för ett par teveräddningar och Benzema stått i offsideposition.

Impad! Nu vann de ju ändå med 3-0 till slut.

Chelsea fick dock bara 0-0 mot Köpenhamn, men det räckte ju ändå.

Konstigt blev det mål, 2-0, i matchen Dundee Utd-Hearts. Efter 70 min hade de ju bara haft varsitt skott på mål.

Postat

Impad! Nu vann de ju ändå med 3-0 till slut.

Chelsea fick dock bara 0-0 mot Köpenhamn, men det räckte ju ändå.

Konstigt blev det mål, 2-0, i matchen Dundee Utd-Hearts. Efter 70 min hade de ju bara haft varsitt skott på mål.

😆 Nä, spelade ett litet spratt med dig bara, saxade från Aftonbladets sportsida. 😄 Är inte en gnutta insatt.

Ledsen att göra dig besviken. 🙁

Postat

😆 Nä, spelade ett litet spratt med dig bara, saxade från Aftonbladets sportsida. 😄 Är inte en gnutta insatt.

Ledsen att göra dig besviken. 🙁

Jag vet att du inte vet.

Postat (redigerat)

Min lilla metal bit börjar ta form

Lyssna

Redigerat av Neosus
Postat

Min lilla metal bit börjar ta form

Lyssna

Shit det lät seriöst asbra ju Grahn! 😮 :o

Visste inte att du var en liten rockare. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.