Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Varför har inte du fler tentor på så länge? 😮

Denna perioden blev det bara en tenta, var bara rapporter i andra kursen. Så blev värsta softa lediga veckan nu eftersom tentan låg på måndag. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, nog att man instinktivt uppdaterar andra hemsidor för att man är längsta-tråden-skadad men när jag till o med råkar försöka uppdatera min DAW Reaper med F5 så är det illa. 😆😛

Link to comment
Dela på andra sajter

asså, varför haru inte fler tentor förrän mitten hösten? För de var det jag skrev 😮

Jaha. 😄 Läste slarvigt, my bad. Nä, jag har ju nu i vår också. xD Men varför har inte du det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Millisievert.

strålning

pissade minst en megasievert-stråle i morse.

fan vad jobbigt det var. skickade ett meddelande till grannen. SOS. det är det enda jag kan. Morse är svårt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalar aldrig med kort.

Jag betalar t.o.m. mitt kort med kort.

Såg på Kriminalbrott i Sverige eller vad programmet heter.

Man sa i ett reportage att 1% av alla kortanvändare drabbas av skimming (bedrägeri) per år.

Det skulle betyda att om man har kort i 50 år så är risken 50-50 att man någon gång utsätts.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Real har gjort en bra halvlek och det kunde mycket väl ha varit både 2-0 och 3-0 om inte Lloris stått för ett par teveräddningar och Benzema stått i offsideposition.

Impad! Nu vann de ju ändå med 3-0 till slut.

Chelsea fick dock bara 0-0 mot Köpenhamn, men det räckte ju ändå.

Konstigt blev det mål, 2-0, i matchen Dundee Utd-Hearts. Efter 70 min hade de ju bara haft varsitt skott på mål.

Link to comment
Dela på andra sajter

Impad! Nu vann de ju ändå med 3-0 till slut.

Chelsea fick dock bara 0-0 mot Köpenhamn, men det räckte ju ändå.

Konstigt blev det mål, 2-0, i matchen Dundee Utd-Hearts. Efter 70 min hade de ju bara haft varsitt skott på mål.

😆 Nä, spelade ett litet spratt med dig bara, saxade från Aftonbladets sportsida. 😄 Är inte en gnutta insatt.

Ledsen att göra dig besviken. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...