Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mynt också. Vet inte om de gamla mynten kommer fortsätta gälla. Fett jobbigt om de ändrar storlek på enkronan som har varit samma storlek sen 1873 eller nåt sånt.

Postat

Vad tycker du om matchen så långt Memph?

Jag tycker Real har gjort en bra halvlek och det kunde mycket väl ha varit både 2-0 och 3-0 om inte Lloris stått för ett par teveräddningar och Benzema stått i offsideposition.

Postat

Men kommer inte sedlar/mynt försvinna snart? Inom 10 år iaf?

Hatar kort, och alla korttöntar som aldrig kan sina koder eller har den blekaste aning om hur en kortläsare fungerar.

Postat

Hatar kort, och alla korttöntar som aldrig kan sina koder eller har den blekaste aning om hur en kortläsare fungerar.

Jag betalar aldrig med kort.

Postat

Jag har tydligen gjort 6666 inlägg. Funderar på att bara posta OT ett tag framöver för att suga på karamellen.

Fan va metal. 😄

Postat

Annars är det inte värt det.

That make sense. Jag brukar ibland vakna dagen efter och fundera på om det verkligen var värt det.

Går ofta back.

Postat (redigerat)

lEget då? xD

Det e fan gött ändå. xD Gymmat ikväll, sitter här och tar ut en soft låt på guran. Imorn blir det truminspelning. Funtar på en film nu, glömde köpa godis. xD Läget me Pazo då? xD

Redigerat av Memphis
Postat

Det e fan gött ändå. xD Gymmat ikväll, sitter här och tar ut en soft låt på guran. Imorn blir det truminspelning. Funtar på en film nu, glömde köpa godis. xD Läget me Pazo då? xD

Är väl gött!

Har sista ordinarie tentan fram till hösten nån gång, på freda! 😮

Postat (redigerat)

Är väl gött!

Har sista ordinarie tentan fram till hösten nån gång, på freda! 😮

Okej! 😮 Lycka till då Pazoman! Hade min i måndags. 😛 Börjar igen på Måndag.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.