debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 (redigerat) Syrran fyllde år. Jag gav henne pengar. Lite fantasilöst kanske. fast helt ok mellan syrra bror, får jag tillägga... Redigerat 16 mars 2011 av debatt
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Dx Typ en förskräckt smiley, med stor öppen mun och stängda ögon. Nej, det är väl xD?
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Hon blev betydligt gladare än elaine. Jerry var för snäll.
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Jag tycker om att lura ut och köpa presenter som personen verkligen behöver och önskar sig. Morsan har alltid gjort tvärtom. Det brukar bli en överraskning iaf...
Neosus Postat 16 mars 2011 Trådstartare Postat 16 mars 2011 Schwerige är inte så dumt heller. Har ni varit där? 😕
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Italien och Schweiz är nog bra. Italien framförallt verkar spännande. Att ta sig ner för hela kusten kan nog innehålla en del upplevelser.
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det hände nåt knepigt nyss. Jag var ute och handlade. En tjej från SVT (reklamjacka plus att jag kände igen henne från en produktion) gick precis bredvid mig i säkerligen minst 80 meter. När jag saktade farten gjorde hon det också, när jag ökade gjorde hon det också. Sedan gick vi in i samma affär och när jag plockade grejer från en hylla så kom hon efter och gjorde det också. Men ALDRIG före jag hade tagit nåt, typ flingor, choklad, bananer. Vilken stalker! I kassan sa en ny tjej till mig "Välkommen åter!", sedan blev hon lätt utskälld av en svartmuskig man före mig som plockade ned varor tillsammans med sin fru. Han undrade varför hon bara hade sagt så till mig. ☺️
SadamJR Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Jag tycker om att lura ut och köpa presenter som personen verkligen behöver och önskar sig. Morsan har alltid gjort tvärtom. Det brukar bli en överraskning iaf... Det är kul när dom säjer i juni att det är nåt dom vill ha och sen kan man köpa det i julklapp, under förutsättning att dom fortfarande vill ha det då.
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Schwerige är inte så dumt heller. Har ni varit där? 😕 Nja, fast bara från Landskrona-Malmö upp till Boden och Luleå.
SadamJR Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det hände nåt knepigt nyss. Jag var ute och handlade. En tjej från SVT (reklamjacka plus att jag kände igen henne från en produktion) gick precis bredvid mig i säkerligen minst 80 meter. När jag saktade farten gjorde hon det också, när jag ökade gjorde hon det också. Sedan gick vi in i samma affär och när jag plockade grejer från en hylla så kom hon efter och gjorde det också. Men ALDRIG före jag hade tagit nåt, typ flingor, choklad, bananer. Vilken stalker! I kassan sa en ny tjej till mig "Välkommen åter!", sedan blev hon lätt utskälld av en svartmuskig man före mig som plockade ned varor tillsammans med sin fru. Han undrade varför hon bara hade sagt så till mig. ☺️ Ditt liv är ett mysterium.
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det hände nåt knepigt nyss. Jag var ute och handlade. En tjej från SVT (reklamjacka plus att jag kände igen henne från en produktion) gick precis bredvid mig i säkerligen minst 80 meter. När jag saktade farten gjorde hon det också, när jag ökade gjorde hon det också. Sedan gick vi in i samma affär och när jag plockade grejer från en hylla så kom hon efter och gjorde det också. Men ALDRIG före jag hade tagit nåt, typ flingor, choklad, bananer. Vilken stalker! I kassan sa en ny tjej till mig "Välkommen åter!", sedan blev hon lätt utskälld av en svartmuskig man före mig som plockade ned varor tillsammans med sin fru. Han undrade varför hon bara hade sagt så till mig. ☺️ 😳 Att sånna saker alltid händer dig debatt. Du lever ett intressant liv. 😄
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det är kul när dom säjer i juni att det är nåt dom vill ha och sen kan man köpa det i julklapp, under förutsättning att dom fortfarande vill ha det då. Mmm... ett par år där 😑 efter.
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Ditt liv är ett mysterium. 😆 Skönt att det inlägget kom precis samtidigt som mitt. 😛
Neosus Postat 16 mars 2011 Trådstartare Postat 16 mars 2011 Det hände nåt knepigt nyss. Jag var ute och handlade. En tjej från SVT (reklamjacka plus att jag kände igen henne från en produktion) gick precis bredvid mig i säkerligen minst 80 meter. När jag saktade farten gjorde hon det också, när jag ökade gjorde hon det också. Sedan gick vi in i samma affär och när jag plockade grejer från en hylla så kom hon efter och gjorde det också. Men ALDRIG före jag hade tagit nåt, typ flingor, choklad, bananer. Vilken stalker! I kassan sa en ny tjej till mig "Välkommen åter!", sedan blev hon lätt utskälld av en svartmuskig man före mig som plockade ned varor tillsammans med sin fru. Han undrade varför hon bara hade sagt så till mig. ☺️ Det kanske va din spegelbild och att du i själva verket är en skitsnygg brutta men som vi hela tiden har trott varit en man
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 😳 Att sånna saker alltid händer dig debatt. Du lever ett intressant liv. 😄 Bägge två måste ha trott jag var någon annan. Så jag lever någon annan persons intressanta liv möjligen.
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det kanske va din spegelbild och att du i själva verket är en skitsnygg brutta men som vi hela tiden har trott varit en man xD
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Nu helgonförklaras Tomas Di Leva i SadamJrs fina tråd om Melodifestivalen och våra chanser som nation i den framöver i år. Jag badade aldrig igår. Ska nog göra det idag.
Dingbats Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Jag tycker de nya sedlarna ska inspireras lite av Nordkoreas:
Recommended Posts