Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Jag måste inte åka själv men kommer bli svårt att hitta någon som har tid/ork att göra en sån sak. Sedan kan det vara nyttigt att göra det på egen hand, klara av saker på egen hand, få tid att tänka på saker och ting, inte vara låst till någon annans vilja, bestämma helt själv.

Näe, jag bara dummade mig ju. Jag har inget emot grejen att dra iväg själv någerst, tvärtom! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tebax efter en liten promenad... från resturangen. ☺️🥰

Jävla fint väder. 🥰 :wub:

...nu ska ja bajsa. 🥰 :wub: 🥰

Här står termometern på 8 minus, men enligt tv har vi plus 3.

Därför vågar jag inte gå ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste inte åka själv men kommer bli svårt att hitta någon som har tid/ork att göra en sån sak. Sedan kan det vara nyttigt att göra det på egen hand, klara av saker på egen hand, få tid att tänka på saker och ting, inte vara låst till någon annans vilja, bestämma helt själv.

Säg att du ska dra för att skriva låttexter med innebörd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla måste ju inte veta vart jag är hela tiden utan menade mest att man inte kan försvinna hur som helst, bröderna skulle ju anmäla mig försvunnen till polisen osv. Bara man säger att man åker utomlands så är det ju lugnt. Så nära och kära har koll på läget.

Har ni så tajta band? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir alltid lika förvånad varje gång det slagits upp en jätterubrik på löpsedlar om att någon legat död ensam i 3 dagar eller en vecka innan vb hittades. Det finns de som kan ligga döda i nästan ett år i eget boende (villa) som ingen djävel märker. Först när Kronofogden (obetald halvårsvis el) söker med hjälp av Polisen för andra gången, så märks det av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...