Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eller såhär 😱

Jäklar har du gjort det Grahn? 😮

Postat

Jag skulle aldrig ödsla tid på att läsa någons blogg.

Men det är ju jag det.

För längsta är ju inte typ 7 personers samlade blogg i en tråd?... :rolleyes:😛

Postat (redigerat)

Funderar seriöst på att packa en väska till sommarn och dra iväg själv ut i europa 2-3 månader. Se världen lite, möta andra kulturer, spela musik me folk, diska i snabbkök för en lunch, tåga runt mellan länder, bestiga något berg, lära känna folk, lära känna mig själv, få nytt perspektiv på livet, hjälpa till på vingårdar, rida åsna. etc etc.

Känner mig instängd i livet, i mig själv.

typ

Redigerat av Memphis
Postat

Jag säger då det, dagens ungdom. hmpf! Käka ägg såhär mitt i natten, man blir ju bara förbannad. Inget vett i kidsen. Nu ske jeg söve, bestefar og jeg.

Herrå!

Postat

Ja Mempho jag har dragit och åkt runt hela Frankrike, England, Wales, Skottland och Holland.

Men inte jobbade jag under resan... Bäst var Frankrike, sedan England.

Postat

Jopp. Kör "article".

Du kan ju kolla här hur de ser ut.

http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Files/Reglersam.pdf

Det blir ju fytusan så snyggt!

Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast.

Postat

Det blir ju fytusan så snyggt!

Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast.

Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛

Postat

Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛

Hos oss är de sjukt ostrikta på all formalia. Man får göra i princip hur man vill bara det är läsbart. Det är skönt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.