Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Eller såhär 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jäklar har du gjort det Grahn? 😮
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag skulle aldrig ödsla tid på att läsa någons blogg. Men det är ju jag det. För längsta är ju inte typ 7 personers samlade blogg i en tråd?... 😛
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 (redigerat) Funderar seriöst på att packa en väska till sommarn och dra iväg själv ut i europa 2-3 månader. Se världen lite, möta andra kulturer, spela musik me folk, diska i snabbkök för en lunch, tåga runt mellan länder, bestiga något berg, lära känna folk, lära känna mig själv, få nytt perspektiv på livet, hjälpa till på vingårdar, rida åsna. etc etc. Känner mig instängd i livet, i mig själv. typ Redigerat 16 mars 2011 av Memphis
Memphis Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Jag säger då det, dagens ungdom. hmpf! Käka ägg såhär mitt i natten, man blir ju bara förbannad. Inget vett i kidsen. Nu ske jeg söve, bestefar og jeg. Herrå!
debatt Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Ja Mempho jag har dragit och åkt runt hela Frankrike, England, Wales, Skottland och Holland. Men inte jobbade jag under resan... Bäst var Frankrike, sedan England.
Pico Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Alltså, va? Bensin eller diesel är ju vanligt och så menneh...
Dingbats Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Kör du Latex med default-teckensnitt och marginaler och allting, Pazo?
Pazo Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Kör du Latex med default-teckensnitt och marginaler och allting, Pazo? Jopp. Kör "article". Du kan ju kolla här hur de ser ut. http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Files/Reglersam.pdf
Dingbats Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Jopp. Kör "article". Du kan ju kolla här hur de ser ut. http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Files/Reglersam.pdf Det blir ju fytusan så snyggt! Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast.
Pazo Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det blir ju fytusan så snyggt! Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast. Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛
Dingbats Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛 Hos oss är de sjukt ostrikta på all formalia. Man får göra i princip hur man vill bara det är läsbart. Det är skönt!
Neosus Postat 16 mars 2011 Trådstartare Postat 16 mars 2011 Jopp. Kör "article". Du kan ju kolla här hur de ser ut. http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Files/Reglersam.pdf Men alltså det där kan du ju göra en bok och sälja. 😳
Recommended Posts