Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Funderar seriöst på att packa en väska till sommarn och dra iväg själv ut i europa 2-3 månader. Se världen lite, möta andra kulturer, spela musik me folk, diska i snabbkök för en lunch, tåga runt mellan länder, bestiga något berg, lära känna folk, lära känna mig själv, få nytt perspektiv på livet, hjälpa till på vingårdar, rida åsna. etc etc.

Känner mig instängd i livet, i mig själv.

typ

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jopp. Kör "article".

Du kan ju kolla här hur de ser ut.

http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Files/Reglersam.pdf

Det blir ju fytusan så snyggt!

Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ju fytusan så snyggt!

Själv tröttnade jag på defaultinställningarna nyligen, så jag kör Xetex, där man enkelt kan byta teckensnitt lite hur som helst och så tankade jag en jävla massa teckensnitt. Men när man håller på med fysik och sånt och ska ha massa formler är ju standardlatex helt klart snyggast och läckrast.

Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Dessutom så "ska" det ju vara i just standard. Annars blir ju gubbarna arga. (om det nu är en riktig rapport osv i riktiga vetenskapliga kretsar) 😛

Hos oss är de sjukt ostrikta på all formalia. Man får göra i princip hur man vill bara det är läsbart. Det är skönt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...