Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Tänkte du på att dom i det lilla dom visade från "det är bögarnas fel" hade med att jordbävningar och översvämningar är bögarnas fel, Dingis? Ja det la jag märke till. Ska man dra några slutsatser och isåfall vilka?
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 xD 😆 Ja, det borde du, med tanke på att jag inte mixat ett skit utan det är start-default-ljudet. 😛 Typ när jag kollar på program på tv ibland och lyssnar på bakrundsmusiken så känner jag ibland igen Addictive drums, det e iaf lätt att känna igen. 😄 Såhär låter mina trummor. Default ljudet. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 En RIP Tsutomu Katoh-tråd hade man kanske kunnat vänta sig en dag som denna... fast det kanske finns i den där andra delen av forumet som jag nästan aldrig besöker längre. Företaget Korgs historia och produkter, del 1. http://www.soundonsound.com/sos/oct02/articles/korg40th.asp
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag följer tolv bloggar. En serietecknerska + hennes tecknade dagbok (måttligt intressant ärligt talat) En filmblogg som aldrig postar nåt Gatukonstblogg Copyriot (politik, kultur, mm) Skumrask (vrålvänster) Lingvistikintitutionens blogg Strange maps (oftast inte så kul) The Books blogg En till serietecknarblogg med mest lite halvtrista oneliners då och då En tjej jag inte känners blogg Någon halvpersonlig/kulturblogg typ från nå ungdomar nånstans
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Gjort en låt med nån slags poprock stil jag aldrig gjort. 😕 Fast blev rätt bra ändå. ☺️ Tror jag. 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur många gitarrer är det?
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag följer tolv bloggar. En serietecknerska + hennes tecknade dagbok (måttligt intressant ärligt talat) En filmblogg som aldrig postar nåt Gatukonstblogg Copyriot (politik, kultur, mm) Skumrask (vrålvänster) Lingvistikintitutionens blogg Strange maps (oftast inte så kul) The Books blogg En till serietecknarblogg med mest lite halvtrista oneliners då och då En tjej jag inte känners blogg Någon halvpersonlig/kulturblogg typ från nå ungdomar nånstans Är det nån av dom som är bra?
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag följer tolv bloggar. En serietecknerska + hennes tecknade dagbok (måttligt intressant ärligt talat) En filmblogg som aldrig postar nåt Gatukonstblogg Copyriot (politik, kultur, mm) Skumrask (vrålvänster) Lingvistikintitutionens blogg Strange maps (oftast inte så kul) The Books blogg En till serietecknarblogg med mest lite halvtrista oneliners då och då En tjej jag inte känners blogg Någon halvpersonlig/kulturblogg typ från nå ungdomar nånstans Jag läser: hipster runoff min kompis före detta tjejs blogg min gamla busschaffis blogg margret på nöjesguiden maja på nöjesguiden pelle på nöjesguiden en kille som gick i klassen över mig på gymnasiet plus en massa musikbloggar, bland annat: mad decent akwaaba tropical bass global bass vacay wave gotta dancedirty etc
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag har aldrig läst Gorilla Vs. Bear och det är jag stolt över.
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag läser: hipster runoff min kompis före detta tjejs blogg min gamla busschaffis blogg margret på nöjesguiden maja på nöjesguiden pelle på nöjesguiden en kille som gick i klassen över mig på gymnasiet plus en massa musikbloggar, bland annat: mad decent akwaaba tropical bass global bass vacay wave gotta dancedirty etc Vad mycket personliga bloggar! Busschaffis... Jag har iofs kvar några feeds på musikbloggar, men jag läser dem aldrig. Har bara kvar dem för det ser så tomt ut i bokmärkesraden annars.
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Har du lyssnat på några skivor som släppts i år, Dingbats? Några bra?
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Har du lyssnat på några skivor som släppts i år, Dingbats? Några bra? Hmm... Folk hypar James Blake så överdrivet, men jag tyckte han sög. Bara massa autotune och hopklippta beats som gjorts tusen gånger förr. Tapes nya skiva "Revelationes" är bra. Det är typ folktronica, instrumentalt. Alla deras skivor låter likartat. Bra sent på natten-musik. of Montreals nya EP, helt okej. Radioheads nya var bra för att vara Radiohead, men jag tål inte hans röst. Det är nog typ allt.
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 De heter Tape alltså. Nu ska jag se film + lägga mig.
laxlaxlax Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 margret på nöjesguiden maja på nöjesguiden pelle på nöjesguiden Trodde en gång helt plötsligt att jag blivit trollkarl. Att jag kunde trolla, för helt plötsligt var jag osynlig. Det var fel. Jag var bara på en nöjesguiden-fest.
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Trodde en gång helt plötsligt att jag blivit trollkarl. Att jag kunde trolla, för helt plötsligt var jag osynlig. Det var fel. Jag var bara på en nöjesguiden-fest. Hehe. Pelles blogg är dock riktigt rolig, Maja postar schyssta låtar och Margret eeeh vet inte vad hon gör. Hejar på arsenal. Är ej på förstanamnsbasis med dom men orkar inte skriva efternamn.
laxlaxlax Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 (redigerat) Maken till statuskåta, osäkra och elitistiska människor får man ju leta efter alltså. Där är man bara nåt om man har ett namn som nämns i tillräckligt coola sammanhang. Jävla bunt skithögar. Iallafall Malmös nöjesguiden-gäng. Brukar sätta värde i att alltid se det goda i folk men de är verkligen en bunt skithögar. Redigerat 15 mars 2011 av laxlaxlax
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Maken till statuskåta, osäkra och elitistiska människor får man ju leta efter alltså. Där är man bara nåt om man har ett namn som nämns i tillräckligt coola sammanhang. Jävla bunt skithögar. Iallafall Malmös nöjesguiden-gäng. Men det är där dom roliga spelningarna finns.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 En RIP Tsutomu Katoh-tråd hade man kanske kunnat vänta sig en dag som denna... fast det kanske finns i den där andra delen av forumet som jag nästan aldrig besöker längre. Drog igång en sån tråd.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Hmm... Folk hypar James Blake så överdrivet, men jag tyckte han sög. Bara massa autotune och hopklippta beats som gjorts tusen gånger förr. Tapes nya skiva "Revelationes" är bra. Det är typ folktronica, instrumentalt. Alla deras skivor låter likartat. Bra sent på natten-musik. of Montreals nya EP, helt okej. Radioheads nya var bra för att vara Radiohead, men jag tål inte hans röst. Det är nog typ allt. Du börjar bli gammal och konservativ.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Maken till statuskåta, osäkra och elitistiska människor får man ju leta efter alltså. Där är man bara nåt om man har ett namn som nämns i tillräckligt coola sammanhang. Jävla bunt skithögar. Iallafall Malmös nöjesguiden-gäng. Brukar sätta värde i att alltid se det goda i folk men de är verkligen en bunt skithögar. Prata om härskartekniker.
laxlaxlax Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Prata om härskartekniker. What? Nä. Det här var gammalt hederligt skitsnack.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 What? Nä. Det här var gammalt hederligt skitsnack. Jag menade dom, men ok. Förstår mej nog inte på det där riktigt. Natti natti.
laxlaxlax Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag menade dom, men ok. Förstår mej nog inte på det där riktigt. Natti natti. Natti natti
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Debatt, varför är du anonymt inloggad? Näe. Jag loggade in precis nu. Det är en massa andra som loggar in anonymously.
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag skulle aldrig ödsla tid på att läsa någons blogg. Men det är ju jag det.
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Hon den ljusa som spelar i Ett Herrans liv (TV4+), är hon släkt med Polly Scattergood?
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 Såhär låter mina trummor. Default ljudet. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Eller såhär 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts