Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jordskalvet har gjort dagarna kortare Det där måste vara någon mall de bara fyller i och lägger upp efter varje stor jordbävning.
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 Jo så är det nog. Hur skulle dom annars göra? 😕
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 De va då faan va livat de va utanför mitt fönster. 😠
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Gjort en låt med nån slags poprock stil jag aldrig gjort. 😕 Fast blev rätt bra ändå. ☺️ Tror jag. 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 De va då faan va livat de va utanför mitt fönster. 😠 De va de i holken i lördas oxå
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 (redigerat) Och Ja.. det är lite Two Door Cinema Club-influerat.. Redigerat 15 mars 2011 av Memphis
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Sjukt svårt hitta nån info om ifall passet måste vara giltigt i x antal månader till när man reser inom Schengen.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 (redigerat) Har hittills sökt sex sommarjobb inom tekniska industrin. Hoppas verkligen få något, funtar på sommarkurser annars. Killis, du skrev sista dagen att söka det idag, gäller det alla skolor? Redigerat 15 mars 2011 av Memphis
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Alla sommarkurser, ja. Men sen så är väl många sommarkurser typ halvtomma så är nog rätt lätt att anmäla sig sent.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Alla sommarkurser, ja. Men sen så är väl många sommarkurser typ halvtomma så är nog rätt lätt att anmäla sig sent. Ah, okej. En fråga till. Om jag spontananmäler mig nu till kurser, är det några problem att bara ångra sig längre fram?
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Vilka trummor använder du, Memphis? Ehhhh... sånna man bankar på och så... ehh. typ. xD SD2. De e pra skit!
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Ah, okej. En fråga till. Om jag spontananmäler mig nu till kurser, är det några problem att bara ångra sig längre fram? Nepp. Bara avregistrera sig. Jag läste ju matte förra sommaren men gjorde det mest för att refresha matttekunskaperna så jag gjorde aldrig klart, men kan fortfarande logga in och slutgöra kurserna om jag vill.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 (redigerat) Nepp. Bara avregistrera sig. Jag läste ju matte förra sommaren men gjorde det mest för att refresha matttekunskaperna så jag gjorde aldrig klart, men kan fortfarande logga in och slutgöra kurserna om jag vill. Men jag har hört att om man börjar kurserna och inte klarar dem. så får man inte CSN till höstterminen sen 😕 edit, jag tänker att man då får csn under sommarn och inte sommarjobbar samtidigt. Redigerat 15 mars 2011 av Memphis
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 Ehhhh... sånna man bankar på och så... ehh. typ. xD SD2. De e pra skit! Jaha det borde jag ju höra.. Har oxå SD2 😱
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jaha det borde jag ju höra.. Har oxå SD2 😱 xD 😆 Ja, det borde du, med tanke på att jag inte mixat ett skit utan det är start-default-ljudet. 😛 Typ när jag kollar på program på tv ibland och lyssnar på bakrundsmusiken så känner jag ibland igen Addictive drums, det e iaf lätt att känna igen. 😄
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Men jag har hört att om man börjar kurserna och inte klarar dem. så får man inte CSN till höstterminen sen 😕 edit, jag tänker att man då får csn under sommarn och inte sommarjobbar samtidigt. Alltså du kan ju inte ta ut CSN över sommaren och inte ta några poäng. Jag tog inga CSN-pengar förra sommaren så det var liksom inget problem för mig.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Alltså du kan ju inte ta ut CSN över sommaren och inte ta några poäng. Jag tog inga CSN-pengar förra sommaren så det var liksom inget problem för mig. Ah, tänkte väl det. 😛
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Fan vad bra Kobra var, Dingbats! Att man inte sett på det tidigare. Här snackar vi ju kvalitetsprogram UTAN reklamavbrott.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Mäh, jag skippar söka nått. Kommer nog få något. Annars hyr jag ut min lägenhet i sommar och luffar runt i Europa. Jobbar för min dagliga föda och upplever massa balla grejer.
Fidden Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 En RIP Tsutomu Katoh-tråd hade man kanske kunnat vänta sig en dag som denna... fast det kanske finns i den där andra delen av forumet som jag nästan aldrig besöker längre.
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Fan vad bra Kobra var, Dingbats! Att man inte sett på det tidigare. Här snackar vi ju kvalitetsprogram UTAN reklamavbrott. JA! Bäst i hela tv!
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Inom Schengen behöver man väl inget pass alls? Man behöver giltig ID-handling, vilket är leg från polisen (har jag ej) eller pass (har jag men går ut 15 maj).
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 En RIP Tsutomu Katoh-tråd hade man kanske kunnat vänta sig en dag som denna... fast det kanske finns i den där andra delen av forumet som jag nästan aldrig besöker längre. En japan som precis dött? Någon koppling till det man tror?
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Tänkte du på att dom i det lilla dom visade från "det är bögarnas fel" hade med att jordbävningar och översvämningar är bögarnas fel, Dingis?
Recommended Posts