Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Har hittills sökt sex sommarjobb inom tekniska industrin. Hoppas verkligen få något, funtar på sommarkurser annars. Killis, du skrev sista dagen att söka det idag, gäller det alla skolor?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla sommarkurser, ja. Men sen så är väl många sommarkurser typ halvtomma så är nog rätt lätt att anmäla sig sent.

Ah, okej. En fråga till. Om jag spontananmäler mig nu till kurser, är det några problem att bara ångra sig längre fram?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, okej. En fråga till. Om jag spontananmäler mig nu till kurser, är det några problem att bara ångra sig längre fram?

Nepp. Bara avregistrera sig. Jag läste ju matte förra sommaren men gjorde det mest för att refresha matttekunskaperna så jag gjorde aldrig klart, men kan fortfarande logga in och slutgöra kurserna om jag vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp. Bara avregistrera sig. Jag läste ju matte förra sommaren men gjorde det mest för att refresha matttekunskaperna så jag gjorde aldrig klart, men kan fortfarande logga in och slutgöra kurserna om jag vill.

Men jag har hört att om man börjar kurserna och inte klarar dem. så får man inte CSN till höstterminen sen 😕

edit, jag tänker att man då får csn under sommarn och inte sommarjobbar samtidigt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha det borde jag ju höra.. Har oxå SD2 😱

xD 😆

Ja, det borde du, med tanke på att jag inte mixat ett skit utan det är start-default-ljudet. 😛

Typ när jag kollar på program på tv ibland och lyssnar på bakrundsmusiken så känner jag ibland igen Addictive drums, det e iaf lätt att känna igen. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag har hört att om man börjar kurserna och inte klarar dem. så får man inte CSN till höstterminen sen 😕

edit, jag tänker att man då får csn under sommarn och inte sommarjobbar samtidigt.

Alltså du kan ju inte ta ut CSN över sommaren och inte ta några poäng. Jag tog inga CSN-pengar förra sommaren så det var liksom inget problem för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså du kan ju inte ta ut CSN över sommaren och inte ta några poäng. Jag tog inga CSN-pengar förra sommaren så det var liksom inget problem för mig.

Ah, tänkte väl det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, jag skippar söka nått. Kommer nog få något. Annars hyr jag ut min lägenhet i sommar och luffar runt i Europa. Jobbar för min dagliga föda och upplever massa balla grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

En RIP Tsutomu Katoh-tråd hade man kanske kunnat vänta sig en dag som denna... fast det kanske finns i den där andra delen av forumet som jag nästan aldrig besöker längre.

En japan som precis dött? Någon koppling till det man tror?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...