debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Snart kan jag spela alla mina låtar på pianot. ... och då kommer det ut en Bong Rouge Book. Och den icke insatte tror att det är en receptsamling för Bongs tomatsoppa.
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 ... och då kommer det ut en Bong Rouge Book. Och den icke insatte tror att det är en receptsamling för Bongs tomatsoppa. Fast jag kallar mig inte det längre. Skivan kommer troligtvis att släppas som Myll. Eventuellt att jag släpper den som självbetitlad med samma artistnamn som skivan: Mallowwearm.
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Nån som vet vad "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson handlar om? 😑
Dingbats Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Nån som vet vad "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson handlar om? 😑 Toscansk ost.
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Nån som vet vad "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson handlar om? 😑 En gubbe typ som bor på ett ålderdomshem men som inte vill sluta sina dagar där som rymmer och så reser han runt i världen och gör massa saker, träffar kända personer. Typ, vad jag hört iaf. Ska vara en väldigt humoristisk bok iaf. Den skall filmatiseras nu också.
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 En gubbe typ som bor på ett ålderdomshem men som inte vill sluta sina dagar där som rymmer och så reser han runt i världen och gör massa saker, träffar kända personer. Typ, vad jag hört iaf. Ska vara en väldigt humoristisk bok iaf. Den skall filmatiseras nu också. Tack Mempho! Ja, det är ju Sveriges mest sålda bok, så jag borde väl läsa den...
Memphis Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Tack Mempho! Ja, det är ju Sveriges mest sålda bok, så jag borde väl läsa den... Vassego. Jasså, det visste jag inte, hört att den sålt bra iaf. Man kanske borde läsa den ja. Fast har redan flera påbörjade böcker. 😛 Är dålig på att avsluta.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Förut såg jag en granne som jag helt seriöst trodde var död. Har inte sett henne på två år. Rätt ung. Vad trodde du att hon dog av?
Overkill Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Det jobbiga med bra hörlurar är att man hör hur dåligt ens högtalare låter.
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 Det jobbiga med bra hörlurar är att man hör hur dåligt ens högtalare låter. Men eller hur? 😄 Jag håller på att leta efter bra högtalare men det går inte så bra att hitta det för en liten peng. 😏😑😱
Neosus Postat 15 mars 2011 Trådstartare Postat 15 mars 2011 ...och såvitt jag vet så finns det inga stora pengar? 😕😮😕
Pazo Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Nån mer än jag som hör ett trumkomp när ni tittar på bilden länge? Jag hör låten som spelas i den scenen! 😛
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 (redigerat) Vad trodde du att hon dog av? Cancer. Redigerat 15 mars 2011 av debatt
debatt Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Det jobbiga med bra hörlurar är att man hör hur dåligt ens högtalare låter. Jag har aldrig på mina högtalare samtidigt som jag sitter med lurar. Och även om jag hade det så skulle jag inte höra mina högtalare, eftersom lurarna är slutna och täta.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Jag har aldrig på mina högtalare samtidigt som jag sitter med lurar. Och även om jag hade det så skulle jag inte höra mina högtalare, eftersom lurarna är slutna och täta. Om vi skulle ha ett pris för bästa avsiktliga missuppfattning skulle du ligga bra till.
SadamJR Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Valle. Hihi Jag gjorde nåt liknande häromdan men han dök inte upp. Han kanske är bortrest.
Recommended Posts