Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

... och då kommer det ut en Bong Rouge Book.

Och den icke insatte tror att det är en receptsamling för Bongs tomatsoppa.

Fast jag kallar mig inte det längre. Skivan kommer troligtvis att släppas som Myll. Eventuellt att jag släpper den som självbetitlad med samma artistnamn som skivan: Mallowwearm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson handlar om?

😑

En gubbe typ som bor på ett ålderdomshem men som inte vill sluta sina dagar där som rymmer och så reser han runt i världen och gör massa saker, träffar kända personer.

Typ, vad jag hört iaf. Ska vara en väldigt humoristisk bok iaf. Den skall filmatiseras nu också.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gubbe typ som bor på ett ålderdomshem men som inte vill sluta sina dagar där som rymmer och så reser han runt i världen och gör massa saker, träffar kända personer.

Typ, vad jag hört iaf. Ska vara en väldigt humoristisk bok iaf. Den skall filmatiseras nu också.

Tack Mempho! Ja, det är ju Sveriges mest sålda bok, så jag borde väl läsa den...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Mempho! Ja, det är ju Sveriges mest sålda bok, så jag borde väl läsa den...

Vassego. Jasså, det visste jag inte, hört att den sålt bra iaf. Man kanske borde läsa den ja. Fast har redan flera påbörjade böcker. 😛 Är dålig på att avsluta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jobbiga med bra hörlurar är att man hör hur dåligt ens högtalare låter.

Men eller hur? 😄 Jag håller på att leta efter bra högtalare men det går inte så bra att hitta det för en liten peng. 😏😑😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jobbiga med bra hörlurar är att man hör hur dåligt ens högtalare låter.

Jag har aldrig på mina högtalare samtidigt som jag sitter med lurar.

Och även om jag hade det så skulle jag inte höra mina högtalare, eftersom

lurarna är slutna och täta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig på mina högtalare samtidigt som jag sitter med lurar.

Och även om jag hade det så skulle jag inte höra mina högtalare, eftersom

lurarna är slutna och täta.

Om vi skulle ha ett pris för bästa avsiktliga missuppfattning skulle du ligga bra till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...