Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Typografi är rätt kul. Jag ser lite fram emot varje gång man ska skriva någon inlämning eller uppsats så jag får anledning att välja bland mina teckensnitt och sånt.

Jag tycker det är skitfattigt med såna där teckensnitt som ska föreställa handskriven text.

Så är t.ex. bokstaven e lite udda skriven och när den då förekommer 14 gånger i en låttext

och likadan överallt naturligtvis, så fattar man att det inte är handskrivet, om man nu

trodde det innan...

Då är det väl för fan bättre att skriva för hand på ett blankt papper, scanna in det,

lagra och skriva ut igen.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

meeeeeeeeeeeehhhhhhhhh heeeeeeeeeeejjjjjj

tenta idag, gick allt bra. Blev puben efter. Massa öl, polare önskade min låt på spottan, var fett.

Var lite damer med. En polare blev lite vild och välte ut stearinljus över flera, mäh, jobbig situation.

Vi åker hem, missar stationen, får åka tillbaka, missar den med, får åka in till stan igen, sen ut igen. Tog en timma.

Summa summarum. Händelserik dag, både bra och jobbig på nått sätt. Vet inte vad jag tycker. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffar en lastbilschaufför som har börjat läsa tack vare ljudböcker

Inte alls.

De som använder ljudböcker läser ju inte.

Det kan bero på en mängd saker: synfel, oro, rastlöshet, tidspress,

dyslexi, lathet, synskada, hjärnproblem m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

meeeeeeeeeeeehhhhhhhhh heeeeeeeeeeejjjjjj

tenta idag, gick allt bra. Blev puben efter. Massa öl, polare önskade min låt på spottan, var fett.

Var lite damer med. En polare blev lite vild och välte ut stearinljus över flera, mäh, jobbig situation.

Vi åker hem, missar stationen, får åka tillbaka, missar den med, får åka in till stan igen, sen ut igen. Tog en timma.

Summa summarum. Händelserik dag, både bra och jobbig på nått sätt. Vet inte vad jag tycker. 😳

Ok. Lite Grahn m.a.o.

Brann ljusen? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk med bra betyg och många högskolepoäng är nog trots allt lite bättre än alla andra.

Jag kan inte se hur det förhåller sig annorlunda.

Det enda de med bra betyg och många högskolepoäng är bättre på än andra är att få bra betyg och många högskolepoäng.

Det är alltid lika tragiskt när folk har en förutfattad mening om en.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu snackar dom om hur typ sudaneser och somalier kommit till Minnesota och att deras historier är som den i Utvandrarna. Man tycker ju att om folk från länder med de ekonomiska förutsättningar som Somalia och Sudan har kan komma dit, hur svårt kan det då vara för mig.

Eller annorlunda uttryckt, eftersom det är svårt för dig eller andra svenskar att ta sig och bosätta sig i USA, hur svårt ska det då inte vara för de från Sudan och Somalia?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Lite Grahn m.a.o.

Brann ljusen? 😲

"lite Grahn"? Du menar inte kan bestämma sig för vad man tycker?. 😛

Ja, ljuset brann, men det föll inte över tjejjerna utan mig och en kompis och gick bra men kläderna blev ju fulla me stearin som e meckigt att få bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Grahn! Hej Mempho! Det brukar vara meningslöst att skriva 5-7 inlägg innan läggdags, för det första svar som kommer nästa morgon är ett "god morgon" och ingen har läst vad man skrivit... 😏

Ja, det där känner jag igen. xD 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

usch då

MÄH Ninjad xD

xD

Mäh, så jävla trött, skulle kunna sova en vecka om jag hade tid. Är visserligen ledig en vecka nu men ska spela in trummor me bandet imorn, åka te uddevalla på tors, till Lund på Fredag. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Grahn! Hej Mempho! Det brukar vara meningslöst att skriva 5-7 inlägg innan läggdags, för det första svar som kommer nästa morgon är ett "god morgon" och ingen har läst vad man skrivit... 😏

Morrn. Jag har läst. Mycket tänkvärt där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...