SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Hur ballt vore det inte att starta ett ölmärke som heter Öl. "-Du langa hit en Öl är du snäll." så ger man en Heineken ;ppPPppPppP " Nej, vill ju ha en Öl för fan!" Så kommer folk i fortsättningen alltid ge en Öl när någon ber om den öl. ;ppPPppPpPP Det vore speciellt cool i tyskland.
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 CSN är ett exempel på gynnande beslut som har förbehåll reglerat i lagboken CSN är värre än kronofogen, och personalen där är i nivå med försäkringskassans om man nånsin får tag på dom. Potentiella lägervakter.
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Marinbiologen jag känner säger att apelsinfärgämnena i läsken blir helkassa. Så dåliga att den ändrar färg?
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Idag blir man knappast kvalificerad att skura golv utan att dra på sej studieskulder.
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Intressant att Analogfreak är här igen! 😳 Var har du sett till honom? Kan man hoppas att han ger sej på villervalle en gång till?
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Jo alltså, jag in såhär djävulskt sent bara för att skriva att jag såg filmen "Liftarens guide till galaxen". Första 5-10 minuterna var den ok, även om det var mycket rörig. Men sedan blev det bara värre och värre. En tokröst pratade nästan hela tiden i filmen så det var som att höra en evighetsraplåt på över två timmar och rap är det värsta jag vet. Såg den som ett fantasyäventyr för barn förlagt i rymden med en del komiska inslag. Den gjorde säkert inte boken rättvisa. Den var dock för overklig för min smak. Betyg: 0.5 av 5. Läs böckerna istället. Hela trilogin på fem delar är bra. Eller är det sex delar nuförtiden? Har för mej att han skrev en del postumt, eller nåt.
slejnard Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Can I have a Beers, please? How many sir? A couple or more?
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Skulle vända tillbaka på dygnet. Gick inget vidare. Undrar om det är nåt bra på tv?
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Läs böckerna istället. Hela trilogin på fem delar är bra. Eller är det sex delar nuförtiden? Har för mej att han skrev en del postumt, eller nåt. Fast jag läste förut att böckerna är ÄNNU MYCKET VÄRRE.
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Skulle vända tillbaka på dygnet. Gick inget vidare. Undrar om det är nåt bra på tv? Nej! GOD NATT!
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 (redigerat) Var har du sett till honom? Kan man hoppas att han ger sej på villervalle en gång till? Venne Redigerat 8 januari 2011 av debatt
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Vet ingen behandling som hjälper heller mer än avvaktan.
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 ... ska ändå ta fram min mirakulösa infraröda lampa nu. Lämnar rapport imon kanske...
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Kan inte heller sova för att hag har sovit så förbannat. Satsar på att ta mej genom hela dan utan tupplurar/tupplurer(?). Ska börja jobba på måndag och måste få ordning på det här.
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 ... ska ändå ta fram min mirakulösa infraröda lampa nu. Lämnar rapport imon kanske... Funderar på att köpa en sån, men kan inte riktigt lura ut om den hjälper mot nervsmärtor.
SadamJR Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Morrn. Har just käkat en pizza med extraallt till frukost.
Fidden Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 hmm, hade ju tänkt köpa skidor.. väntar nog med det nu när det ska vara nollgradigt ett tag.
Recommended Posts