Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Undrar vad som skulle krävas av en diktsamling för att den skulle bli bestseller och översättas till 100 språk och bli film utav på fullsatta salonger...

Att det följer med en påse metamfetamin i fällfliken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

mmmm......... ååååååååååååh

skorpor

SKORPOR

aaaaaaaah YES YEEEEEEES YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

oooooooooh aaah mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ppfffmmmmrrrrrrrrrrg

aaaaaaaa

ÅH SKORPOR

mmmmmmmmmmmmmm

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara folk som har saker att dölja vill ha anonymitet!!!!

Även om man bortser från det idiotiska i det argumentet är det ju faktiskt idiotiskt, vid närmare eftertanke. Vem fan har inte saker att dölja? Jag tror inte det finns en jävel som är helt chill med att flasha varenda detalj av sitt privatliv för kreti, pleti och hans moster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad drömmer ni om? Som ändå är någorlunda realistiskt, liksom inte typ vinna en miljard på lotto.

den 22 januari 2011

Någon som såg ut lite som Josefine Ljungman kastade en kniv med skaftet före så att den studsade bakåt mot en lyktstolpe rakt in i ett träd. Vi som var med berömde henne för det. Sen satt vi i baksätet på en bil och jag pillade på hennes numrerade tår, det var tjugo på varje fot.

den 4 februari 2011

Jag var i typ Budapest med typ F och det var midsommarafton. Vi skulle gå och hitta någonstans och sätta oss och äta våra mackor. Rätt vad det var glömde jag att man inte kan gå på vatten och klev rakt ut från flodkanten. Jag studsade upp femton meter i luften och föll ner igen med ett plask. Jag simmade in till kanten igen och sen var vi båda hemma i Stockholm.

den 25 februari 2011

Jag hade mitt livs värsta mardröm. Jag hamnade mitt bland ett gäng halvnakna män från förkoloniala Afrika som tagit sig in i mitt badrum. Hövdingen la mig på en bår och hotade att släppa en macheteliknande kniv i magen på mig om jag inte gnuggade min ena ögonvita mot en annan tillfångatagens uppspärrade öga, något jag upplevde som ett pest eller kolera-scenario utan dess like. Jag gjorde ett seriealbum om drömmen, som recenserades i tv och fick ett ljummet mottagande, dock över förväntan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...