Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Undrar vad som skulle krävas av en diktsamling för att den skulle bli bestseller och översättas till 100 språk och bli film utav på fullsatta salonger... Att det följer med en påse metamfetamin i fällfliken.
Micke H Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Jag kidnappade honom. Inom kort kommer hans användarnamn vara Picolo.
Neosus Postat 14 mars 2011 Trådstartare Postat 14 mars 2011 De i grupp 0 kan bara ta emot från folk med 0-blod. Jag har 1:or och 0:or i blodet..
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Jag har 1:or och 0:or i blodet.. Jag kör analogt. Blodsband...
SadamJR Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Pico är här. Såg att han inte var anonym. Någonting har hänt.
SadamJR Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Undrar vad som skulle krävas av en diktsamling för att den skulle bli bestseller och översättas till 100 språk och bli film utav på fullsatta salonger... Nåt som ingen diktsamling nånsin har haft förut.
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Jobbigt när man vill stalka någon i sin klass och så är hon dansk så man inte kan kolla Ratsit och ingen Facebook verkar hon ha heller, här krävs extrema metoder
Pico Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Såg att han inte var anonym. Någonting har hänt. Loggat in på arbetet nån gång osså tydligen inte klickat i anonym och sen inte orkat bry mig.
SadamJR Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Jag vill ju knulla..! 🙁 Har förstått att du är en fin pojke, som håller på sej.
SadamJR Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Loggat in på arbetet nån gång osså tydligen inte klickat i anonym och sen inte orkat bry mig. Du hade nåt skäl till att va anonym som jag har glömt. Känns det bra att va offentlig nu då?
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 mmmm......... ååååååååååååh skorpor SKORPOR aaaaaaaah YES YEEEEEEES YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES oooooooooh aaah mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ppfffmmmmrrrrrrrrrrg aaaaaaaa ÅH SKORPOR mmmmmmmmmmmmmm
Pico Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Du hade nåt skäl till att va anonym som jag har glömt. Känns det bra att va offentlig nu då? Hur jag kände och tänkte då skiljer sig inte från hur jag känner och tänker nu.
Overkill Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Hur jag kände och tänkte då skiljer sig inte från hur jag känner och tänker nu. Bara folk som har saker att dölja vill ha anonymitet!!!!
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Bara folk som har saker att dölja vill ha anonymitet!!!! Även om man bortser från det idiotiska i det argumentet är det ju faktiskt idiotiskt, vid närmare eftertanke. Vem fan har inte saker att dölja? Jag tror inte det finns en jävel som är helt chill med att flasha varenda detalj av sitt privatliv för kreti, pleti och hans moster.
Neosus Postat 14 mars 2011 Trådstartare Postat 14 mars 2011 (redigerat) Exakt som fan! Lite jävla intregritet..intigri...intrige...eeeh... vill man för helvette ha. 😠 Edit: Fyllde på med ett ord. 😑 Redigerat 14 mars 2011 av Neosus
debatt Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Tänk att få åka på Nordamerikaturné. Södra delen av Nord helst då utan att vara Syd... eehhh... jo
debatt Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Nu blir det ugnsbakad fiskgratäng Florentine med färskpressad ananasjuice.
Neosus Postat 14 mars 2011 Trådstartare Postat 14 mars 2011 Nu blir det ugnsbakad fiskgratäng Florentine med färskpressad ananasjuice. Va Gott!
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Nu blir det ugnsbakad fiskgratäng Florentine med färskpressad ananasjuice. Sätt på 175° istf 225° och låt den vara inne tio minuter till så blir den saftigare.
Overkill Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Vad drömmer ni om? Som ändå är någorlunda realistiskt, liksom inte typ vinna en miljard på lotto.
Dingbats Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Vad drömmer ni om? Som ändå är någorlunda realistiskt, liksom inte typ vinna en miljard på lotto. den 22 januari 2011 Någon som såg ut lite som Josefine Ljungman kastade en kniv med skaftet före så att den studsade bakåt mot en lyktstolpe rakt in i ett träd. Vi som var med berömde henne för det. Sen satt vi i baksätet på en bil och jag pillade på hennes numrerade tår, det var tjugo på varje fot. den 4 februari 2011 Jag var i typ Budapest med typ F och det var midsommarafton. Vi skulle gå och hitta någonstans och sätta oss och äta våra mackor. Rätt vad det var glömde jag att man inte kan gå på vatten och klev rakt ut från flodkanten. Jag studsade upp femton meter i luften och föll ner igen med ett plask. Jag simmade in till kanten igen och sen var vi båda hemma i Stockholm. den 25 februari 2011 Jag hade mitt livs värsta mardröm. Jag hamnade mitt bland ett gäng halvnakna män från förkoloniala Afrika som tagit sig in i mitt badrum. Hövdingen la mig på en bår och hotade att släppa en macheteliknande kniv i magen på mig om jag inte gnuggade min ena ögonvita mot en annan tillfångatagens uppspärrade öga, något jag upplevde som ett pest eller kolera-scenario utan dess like. Jag gjorde ett seriealbum om drömmen, som recenserades i tv och fick ett ljummet mottagande, dock över förväntan.
Recommended Posts