Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Undrar om jag ska göra en tråd om detta, eller om jag ska gå ut lite löst...

Jag går ut lite löst:

Vilken av följande personer känner ni mest igen er i?

Helst ska ALLA egenskaper uppfyllas.

A: Är nästan alltid lugn av sig. Behöver sina 8 timmars sömn, minst.

Är en slow starter som börjar dagen med ro. Tycker inte om att ha musik

på i bakgrunden någonsin. Vill och kan bara fokusera på en sak i taget.

Andas gärna in och ut och känner då inre frid. Besitter ett enormt tålamod

och vet inte ens vad rastlös är för något. Tycker inte om att vara försäljare

i folkvimmel i en storstad hela dagar eller ens att gå i butiker i stora

köpcentra mer än max en timme. Kan njuta av lugn musik och måste inte dansa precis

hela tiden. Läser litteratur eller skriver gärna och förstår vad som står. Lyssnar

gärna på andra människor, även på djupet. Uppskattar dova färger mest. Anser inte att

människan ska vara njutningssökare utan letar mer efter kunskap. Har inget uttalat

belöningssystem överhuvudtaget. Vill äta den mesta maten före kl 18.

B: Somnar nästan alltid faktiskt av all musik som inte har en överdimensionerad bastrumma

och går i minst 160 bpm, så det är den enda typ av musik som nyttjas. Sover aldrig mer än

ynka 3 timmar per dygn, mellan 4 och 7. Spelar alltid stereo på max så fort ögonen slagits

upp. Det måste hela tiden hända något. Kan gärna arbeta som försäljare i ett köpcentra

tio timmar per dag för att sedan gå på nattklubb direkt i sju timmar till. Varje dag.

Slänger alla manualer till alla köpta prylar direkt utan att ens öppna plasten.

Alla färger värda namnet ska vara grälla och gärna pastelliga. Lever helt efter devisen

att vara en njutningssökare och att all kunskap är förlegad. Styrs helt av belöningar.

Förkastar all meditation, yoga och liknande som flum. Tycker att det inte är musik om man

inte kan och ska dansa till den. Äter aldrig någon mat före kl 18.

C: Det fega alternativet, ett mellanting av A och B.

AB+ står det på födelseattesten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktum är att jag inte har en ANING om jag har AB+, A, O eller vad i blod...

står inte alls på min födelseattest.

Ska jag vara ärlig drog jag till med nåt bara. Tror det är A+ men minns inte riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig drog jag till med nåt bara. Tror det är A+ men minns inte riktigt.

Okey. Men jag tror det stämmer att det ska stå på födelselappen, men det gör det inte på min!!

Så jag har ingen aning. Borde få fram det genom blodprov. Kan man det, beställa tid för att

få veta sin blodgrupp. Rätt käckt att veta om man förblöder och de måste agera kvickt.

Man kan ju dö eller bli sjuk om man får fel ersättningsblod.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okey. Men jag tror det stämmer att det ska stå på födelselappen, men det gör det inte på min!!

Så jag har ingen aning. Borde få fram det genom blodprov. Kan man det, beställa tid för att

få veta sin blodgrupp. Rätt käckt att veta om man förblöder och de måste agera kvickt.

Man kan ju dö eller bli sjuk om man får fel ersättningsblod.

De litar inte på vad du i yrseln och blodbristförvirringen påstår dig ha för blodgrupp, de gör blodprov på plats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...