Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"På natten drömde en arbetslös 25-åring i Trollhättan om hur tre matcher på Europatipset skulle sluta. Dagen därpå tippade han efter drömmen och vann drygt en miljon kronor."

Postat (redigerat)

Uppe i typ 14 sidor i mitt LaTex-dokument nu. Sammanfattar hela reglertekniken (typ skriver in anteckningarna i dator)

Det du memph!

Jälla va najs då! 😛

Vad innebär reglerteknik i er utbildning? Typ reglera mängd kalk i sjöar och sånt typ?

Inte pneumatiska luftryckskolvar med PLC-system antar jag? 😄 Ska läsa en kurs Styr och reglerteknik efter sommaren, ska bli fett kul!

Redigerat av Memphis
Postat

Hur är ert förhållande till lugna stunder, ro, vila, sömn kontra fullt ös, storstadsvimmel, dunkadunka i bakgrunden 24/7, konstant överrösta tv-n`

Postat

Nämen vet inte riktigt vad du menar. Men jag bor ju lite utanför stan så här e lugnt och skönt, kan bli lite stressad om man är i stan för länge och det är för mycket folk, ljud, oväsen.

Postat

Hur är ert förhållande till lugna stunder, ro, vila, sömn kontra fullt ös, storstadsvimmel, dunkadunka i bakgrunden 24/7, konstant överrösta tv-n`

Läge för en enkät?

Postat

Vaknade imorse, tittade på klockan och tänkte "Helvete, klockan är 16!!" , blev lite förstörd. Fast efter ett tag insåg jag att jag tittat på klockan uppochner. xD

Den var halv elva.

Sover du på mage?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.