Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

FIIDDEEEENN!!

Troru man mår dåligt av att dricka alkoläsk som gick ut för ett år sen?

Nejdå, det enda som isåfall kan bli är att även DU går ut

HÄHÄHÄHÄHÄHÄ 😆 :lol: 😆

....öööh 😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Då får han använda märkpenna om det ska fästa på skalet.

Det kanske kan verka fruktansvärt klyftigt, men seriöst alltså... Kom med in på banan nu för helvete! Annars ropar jag på nån annan assistans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske kan verka fruktansvärt klyftigt, men seriöst alltså... Kom med in på banan nu för helvete! Annars ropar jag på nån annan assistans.

Det var fruktansvärt vad upprörd du blev då.

EDIT: NEJ! Du hade tagit den redan!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tänka mig det. Läser jag till Master så landar jag på 300. 😱

Fattar inte hur ni bär er åt.

Jag har tre utbildningar och 130 i skuld.

Vet en som hade 400 i skuld, men som fick

ett brev plötsligt och blev tvingad att

betala hela beloppet omgående, vilket han

gjorde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men assåååå... Om man dricker upp 6 alkoläsk som gick ut för ett år sen... Är det något förutom alkohol som kan få en att må dåligt? 😛

Marinbiologen jag känner säger att apelsinfärgämnena i läsken blir helkassa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo alltså, jag in såhär djävulskt sent bara för att skriva att jag såg filmen "Liftarens guide till galaxen".

Första 5-10 minuterna var den ok, även om det var mycket rörig. Men sedan blev det bara värre och värre.

En tokröst pratade nästan hela tiden i filmen så det var som att höra en evighetsraplåt på över två timmar

och rap är det värsta jag vet. Såg den som ett fantasyäventyr för barn förlagt i rymden med en del komiska

inslag. Den gjorde säkert inte boken rättvisa. Den var dock för overklig för min smak.

Betyg: 0.5 av 5.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man jobb kan och ska man betala sina egna skulder. De i samhället som inte klarar pga sjukdom eller inte innehar ett arbete bör få sina skulder avskrivna omedelbums av "välfärdsstaten" 😉,samt en fet medborgarpeng 😛. Att uppnå 0 % arbetslöshet är en utopi. I övrigt ska de som vill ha möjlighet att plugga på högskola utan att det ska sitta ekonomiska hinder i vägen. Trött på att höra gnäll från en del (oftast gamla tjommar) i min bekantskap som oiar sig när de sitter på hus, sommarstuga, två bilar, platttv och inte fattar hur bra de har det. 😏

/ Tack nu fick jag gnälla av mig lite

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...