Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Bra tumregel - ju spetsigare och oläsligare det är, desto mer extrem form av metal är det. Slår verkligen aldrig fel. 😛

Jo, det vet jag ju. 😛 Men vill liksom att man ska fatta att det e metal ändå, därav lite spetsigt iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför spelar ni nu-metal? Jag trodde du var en petrolblå discoman.

Hähä! Närrå, har mest bara nafsat på house och electro, men e inte min grej riktigt tror jag. Grejar me lite allt möjligt men akustisk soft pop e väl min melodi fast är kul att spela av sig i metalband också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar ni så deprimerande musik som namnet antyder? Jag tycker att man ska spela glad musik.

😆

eh.. Antar det. 😄 Jo, glad musik är roligast men livet är inte bara frid och fröjd, så det kan även återspeglas i musik. :rolleyes:

Mest handlar det om musik med energi, feta riff, mycket driv och rytmer. Det e gött!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar när och hur jag gick med på att låta Coop skicka mig SMS om återbäring?

Går det in under medlemsinformation snarare än reklam tro? För reklam te mobben är väl olaglig ifall man inte gått med på't.

Alla företag du är kund hos kan väl göra så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hindrar dig?

Tiden. Det e såpass tunga och tidskrävande kurser i utbildningen så skulle aldrig hinna. Så jag får ta ett år efter och komplettera me kurser ifall jag villa läsa master.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tiden. Det e såpass tunga och tidskrävande kurser i utbildningen så skulle aldrig hinna. Så jag får ta ett år efter och komplettera me kurser ifall jag villa läsa master.

Det är ju iofs segt.

Har du lätt att bli stressad? Jag är helt oförmögen att känna stress i princip så jag har det bra har jag

Menar du läsa kurser inom samma utbildning för att "spara tid"? För annars om det bara är läsa kurser för bildningens skull gör det ju inget om man blir underkänd eller inte pallar med de där extra 50% som bara är bonus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju iofs segt.

mm

Har du lätt att bli stressad?

Mja, egentligen inte faktiskt, men händer förstås.

Menar du läsa kurser inom samma utbildning för att "spara tid"? För annars om det bara är läsa kurser för bildningens skull gör det ju inget om man blir underkänd eller inte pallar med de där extra 50% som bara är bonus.

Ja precis, kurser inom utbildningen för att spara tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...