Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Okej. 😛 Gött me input. Är ju metal vi lirar så är ju i närheten då iaf. xD Typ melodisk nu-metal eller vad man kallar det.

Spelar ni så deprimerande musik som namnet antyder? Jag tycker att man ska spela glad musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

welcome to the GOOOD LAAAAJF

AH FÖ FAN!

f.ö. har jag en social slutledningsförmåga så avancerad att den skulle förbrylla vilken fyraåring som helst

För att a) göra någon form av patetiskt intryck på random brud som ritar i mitt fanzine & har respekt för mitt arbete ser jag till att 😎 hamna i samma grupp på semantiken som en speciell tjej som c) kommer från samma ort som den här bruden och händelsevis har festat med henne &sv så att d) det finns någon anledning för mig att adda henne på facebook så att e) jag förhoppningsvis dyker upp på brudens facebookvägg!!!!

mvg i livskunskap

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar när och hur jag gick med på att låta Coop skicka mig SMS om återbäring?

Går det in under medlemsinformation snarare än reklam tro? För reklam te mobben är väl olaglig ifall man inte gått med på't.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar när och hur jag gick med på att låta Coop skicka mig SMS om återbäring?

Går det in under medlemsinformation snarare än reklam tro? För reklam te mobben är väl olaglig ifall man inte gått med på't.

Now is the time

Driv det här hela vägen. Gå ner på halvtid, sätt dig redan nu och skriv en anmälan. Var beredd på att säga upp dig om det hamnar i Bryssel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...