SadamJR Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Vafan, det finns ju fan inga roliga kurser att gå. Du borde ge dej på nåt svårt, smart som du är.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Du borde ge dej på nåt svårt, smart som du är. Det ska ju helst vara intressant också. Jag skulle gärna läsa kognitiv semantik tex. men det finns ingen sån kurs.
SadamJR Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Det ska ju helst vara intressant också. Jag skulle gärna läsa kognitiv semantik tex. men det finns ingen sån kurs. Ska du ta nåt språk borde det väl va kinesiska eller nåt sånt?
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Ska du ta nåt språk borde det väl va kinesiska eller nåt sånt? Vad innebär "nåt sånt"? Nåt man har användning för i arbetslivet? Jag vill inte ha något arbetsliv. Det är så många som läser kinesiska ändå så det behövs inte en till.
debatt Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Tack, vilka är mest korkade? Ulf As som blandar in annan prissättning på musik. Helt ovidkommande.
SadamJR Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Vad innebär "nåt sånt"? Nåt man har användning för i arbetslivet? Jag vill inte ha något arbetsliv. Det är så många som läser kinesiska ändå så det behövs inte en till. Nåt som är svårt. Ett språk som är helt annorlunda. Helst ska det naturligtvis va utdöende oxå, men sånt är väl svårt att hitta vid universitetet.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Nåt som är svårt. Ett språk som är helt annorlunda. Helst ska det naturligtvis va utdöende oxå, men sånt är väl svårt att hitta vid universitetet. Jaså. Ja, det rekommenderar de. Funderar lite grann på att läsa franska i Frankrike nästa vår.
SadamJR Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Jaså. Ja, det rekommenderar de. Funderar lite grann på att läsa franska i Frankrike nästa vår. Har hört att fransmän aldrig blir nöjda med hur en ytis pratar franska. Det kanske är fördomar?
laxlaxlax Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Jaså. Ja, det rekommenderar de. Funderar lite grann på att läsa franska i Frankrike nästa vår. Kul! Drog ner en brevkurs från piraten för några dagar sedan.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Fast palla fixa boende och ta lån och pröjsa stålars i största allmänhet
laxlaxlax Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Fast palla fixa boende och ta lån och pröjsa stålars i största allmänhet Det kallas livet, din lille motvindspissare.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Det kallas livet, din lille motvindspissare. Ja, men det är jobbigt.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Tror inte jag kan läsa den kursen då rent kursmässigt.
Dingbats Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Får läsa kognitiv semantik vid Sorbonne sen eller nåt istället. nadden
Neosus Postat 9 mars 2011 Trådstartare Postat 9 mars 2011 Har varit och spelat folkmusik. De e kuuul. 😊
Memphis Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 hahah LOL Vet ni! Jag hängde med dom tre tjejerna + en till när jag var i uddevalla! 😄 men shiiit. Kollade in bloggen. Lixom w00t. 😳 Såg ju dig på bild där också juh! 😛 Orka att de e från Uddevalla, har aldrig sett dem.
Memphis Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 *harkel, harkel* Öhum... DREAM THEATERS NYA TRUUUUUUUMMIS?? 😕 Jag tror de aldrig kommer avslöja vem det är utan låta det förbli hemligt för alltid. Kommer köra med påse på huvudet. 😛
Memphis Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Ska man tolerera saker här i livet? Acceptera att saker och ting är som det är och som det ska vara bara för att det var som det var förr? Eller ska man sticka ut hakan och säga; "NU JÄVLAR.. äre dax för en kopp kaffe" 😕 Nej, det ska man inte. Man kan alltid ändra på saker och ting. 😑
Memphis Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Har varit och spelat folkmusik. De e kuuul. 😊 Lägg upp nått inspelat nån gång då Grahn! 😄
Memphis Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Kul att komma hem så sent så man missar alla i längsta. 🙁
Neosus Postat 10 mars 2011 Trådstartare Postat 10 mars 2011 vi ska väl spela in lite sedan men tveksamt om jag får lägga upp sedan då. 😛
Memphis Postat 10 mars 2011 Postat 10 mars 2011 vi ska väl spela in lite sedan men tveksamt om jag får lägga upp sedan då. 😛 För att ni är så fulla och odrägliga? 😄 Skit i det! xD
Recommended Posts