Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Ärligt talat är faktiskt musiken det mest prestigelösa jag håller på med av allt jag gör. Apropå vad Valle jämt tjatar om. Jag skulle kunna ägna fem år åt att spela in en skiva och sen inte spela upp den för en enda mänska utan att känna att det var bortkastat.

Allt annat är mer prestige än så: diverse andra konstnärliga projekt gör jag för att andra ska se dem, jag pluggar för att nå akademiska höjder och flasha min kunskap, mm. Utöver att det är kul och så förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ärligt talat är faktiskt musiken det mest prestigelösa jag håller på med av allt jag gör. Apropå vad Valle jämt tjatar om. Jag skulle kunna ägna fem år åt att spela in en skiva och sen inte spela upp den för en enda mänska utan att känna att det var bortkastat.

Förstår dig. Det säger nog mer om Valle - att det antagligen är uppmärksamheten som får hans hjärta att bulta mer än det andra. Inget fel i det!

Det kommer säkert en replik snart. Misstänker att han brukar söka på sitt eget smeknamn och kommer hitta ditt inlägg på så vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ålder, vikt, irriterande personlighetsdrag?

Nepp. Snarare fingertoppskänsla. Att kunna uppfatta subtila signaler, att förstå det som händer mellan orden och prata med fler språk än det som kommer ur munnen. Och särskilt då ögonen, är en sucker för ögonkontakt och tycker det är där saker händer. Men det är ju såklart inte allt - en persons närvaro i rummet. Visste alltid var jag hade min förra flickvän utan att lyfta blicken, bara kände det på mig. Hon var likadan. Ack ja. Såna brudar växer inte på träd. suck!

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp. Snarare fingertoppskänsla. Att kunna uppfatta subtila signaler, att förstå det som händer mellan orden och prata med fler språk än det som kommer ur munnen. Och särskilt då ögonen, är en sucker för ögonkontakt och tycker det är där saker händer. Men det är ju såklart inte allt - en persons närvaro i rummet. Visste alltid var jag hade min förra flickvän utan att lyfta blicken, bara kände det på mig. Hon var likadan. Ack ja. Såna brudar växer inte på träd. suck!

Nu förstår jag inte riktigt. Är det där det som gör henne oattraktiv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu förstår jag inte riktigt. Är det där det som gör henne oattraktiv?

Ah, sorry mitt fel.. editerade bort första delen i mitt inlägg som gjorde inlägget förståeligt i sammanhanget. Tyckte det jag skrev och tog bort blev lite väl mycket hårklyveri, men hursom: Tänkte att det är ett fel från början att utgå från negationer för vad som gör någon oattraktiv som kärlek. Att det snarare handlar om något speciellt som den personen har som skapar kärlek. Och fortsatte med att beskriva det. Men ja.. hårklyvier.

Hursomhelst: Det jag skrev var det som gör henne attraktiv! Sorry för flummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man tolerera saker här i livet? Acceptera att saker och ting är som det är och som det ska vara bara för att det var som det var förr?

Eller ska man sticka ut hakan och säga; "NU JÄVLAR.. äre dax för en kopp kaffe" 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooo! Låt mig berätta något.. något som är värre än att inte kunna snappa upp signalerna när en brud är intresserad - att plötsligt fatta dom alltför tydligt! Herregud, jag har fått spontana leenden hela dagen.. och kära vänner i längsta, det får mig att smälta genom golvet i oförställd rodnad.

Det är i alla fall inget fel på ditt självförtroende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat är faktiskt musiken det mest prestigelösa jag håller på med av allt jag gör. Apropå vad Valle jämt tjatar om. Jag skulle kunna ägna fem år åt att spela in en skiva och sen inte spela upp den för en enda mänska utan att känna att det var bortkastat.

Allt annat är mer prestige än så: diverse andra konstnärliga projekt gör jag för att andra ska se dem, jag pluggar för att nå akademiska höjder och flasha min kunskap, mm. Utöver att det är kul och så förstås.

Det blir väl inte så mycket flashat i ett arkiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...