Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gör du föreläsningsanteckningar med bläck, blyerts eller färgpennor, dingbats?

Blyerts. Bläck om jag har glömt penna. Färgpennor är överambitiöst och mest distraherande. Jag tar inte så mycket anteckningar överhuvudtaget egentligen, det är bara om det är någonting väldigt viktigt och intressant som inte fanns med i boken.

Postat

Blyerts. Bläck om jag har glömt penna. Färgpennor är överambitiöst och mest distraherande. Jag tar inte så mycket anteckningar överhuvudtaget egentligen, det är bara om det är någonting väldigt viktigt och intressant som inte fanns med i boken.

Samma här! Allt det relevanta finns ju ändå i boken eller på powerpointsen. Plus att mitt block är slut och jag har ett sånt där whitelines-block och jag har inte orkat köpa nytt. Vill ju inte gå tillbaka till vanliga block.

Postat

Samma här! Allt det relevanta finns ju ändå i boken eller på powerpointsen. Plus att mitt block är slut och jag har ett sånt där whitelines-block och jag har inte orkat köpa nytt. Vill ju inte gå tillbaka till vanliga block.

Min syntaxlärare använder faktiskt inte powerpoint, det är skönt tycker jag. Där har vi iofs inte lika mycket föreläsningar som mer lektioner, men i allmänhet tycker jag inte man ska överanvända powerpoint.

Jag tror jag ska använda mitt lilla moleskineblock som jag fick i julklapp nästa termin.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.