Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"Jag har jättebra betyg"

Känns väldigt skrytigt att säga, det ser de ju i bifogade betygen.

Postat

Känns väldigt skrytigt att säga, det ser de ju i bifogade betygen.

Jag skojade till det lite där.

Jag bifogar ingenting, videobutiker och sånt ger nog ärligt talat fulla fan i vad jag har för betyg. Och tidigare jobberfarenhet är så nära noll så det skulle bara se dumt ut att skicka med.

Postat

Jag skojade till det lite där.

Jag bifogar ingenting, videobutiker och sånt ger nog ärligt talat fulla fan i vad jag har för betyg. Och tidigare jobberfarenhet är så nära noll så det skulle bara se dumt ut att skicka med.

Man måste ha referenser.

Postat

Jag sommarjobbade på en såg en gång. Nu har dom byggt om sågen till fotbollshall. När jag talar om för kidsen vad jag har jobbat med där tittar dom på mej som om jag vore urgammal.

Postat

Idag har jag inget plugg att göra hemma för första gången på aslänge.

FEL!

Piss också. Man orkar ju inte läsa det nu liksom.

Postat

Jag sommarjobbade på en såg en gång. Nu har dom byggt om sågen till fotbollshall. När jag talar om för kidsen vad jag har jobbat med där tittar dom på mej som om jag vore urgammal.

Ett annat tecken på tillårenkommelse är att du använder ordet "kidsen".

Postat

FEL!

Piss också. Man orkar ju inte läsa det nu liksom.

Men yes, 40 sidor och dessutom typ det intressantaste kapitlet i boken, som jag nu aldrig kommer komma mig för att faktiskt läsa.

Postat

Det jobbigaste med att läsa kurslitteratur är när man börjar snegla på sidnumren.

Ja, man vill ju inte att det ska ta slut.

Postat

Alla låtar på Ett kolikbarns bekännelser är bra utom den sista.......

Låter som en albumtitel jag kunnat stå för.

Kommer inte ihåg artisten dock.

Mig vara kolikbarn heavy.

Postat

Ikväll har vi under ceremoniella förhållanden lottat vilka som ska få vilka matcher på Europatipset i vanlig ordning.

På min lott föll att tippa tre matcher. Ingen av dem någon direkt spik.

🤪

Postat

dom kallar oss artister med maskinen.

Kul när nån annan typ har de liv man vill ha 😛

Tänk om de vill byta med dig?

Menar du turnélivet?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.