SadamJR Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Undra om det är bra att avsluta alla jobbansökningar med "PS. Jag har jättebra betyg". Vad har du i så fall skrivit innan?
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Vad har du i så fall skrivit innan? "Jag har jättebra betyg"
Memphis Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 "Jag har jättebra betyg" Känns väldigt skrytigt att säga, det ser de ju i bifogade betygen.
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Känns väldigt skrytigt att säga, det ser de ju i bifogade betygen. Jag skojade till det lite där. Jag bifogar ingenting, videobutiker och sånt ger nog ärligt talat fulla fan i vad jag har för betyg. Och tidigare jobberfarenhet är så nära noll så det skulle bara se dumt ut att skicka med.
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Sommarjobb på gardemoen Najs! Typ dra kärror med väskor och sånt eller stå och sälja parfym i taxfreen?
SadamJR Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Jag skojade till det lite där. Jag bifogar ingenting, videobutiker och sånt ger nog ärligt talat fulla fan i vad jag har för betyg. Och tidigare jobberfarenhet är så nära noll så det skulle bara se dumt ut att skicka med. Man måste ha referenser.
SadamJR Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Jag sommarjobbade på en såg en gång. Nu har dom byggt om sågen till fotbollshall. När jag talar om för kidsen vad jag har jobbat med där tittar dom på mej som om jag vore urgammal.
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Idag har jag inget plugg att göra hemma för första gången på aslänge. FEL! Piss också. Man orkar ju inte läsa det nu liksom.
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Jag sommarjobbade på en såg en gång. Nu har dom byggt om sågen till fotbollshall. När jag talar om för kidsen vad jag har jobbat med där tittar dom på mej som om jag vore urgammal. Ett annat tecken på tillårenkommelse är att du använder ordet "kidsen".
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 FEL! Piss också. Man orkar ju inte läsa det nu liksom. Men yes, 40 sidor och dessutom typ det intressantaste kapitlet i boken, som jag nu aldrig kommer komma mig för att faktiskt läsa.
SadamJR Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Ett annat tecken på tillårenkommelse är att du använder ordet "kidsen". Ja, va fan.
Overkill Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Det jobbigaste med att läsa kurslitteratur är när man börjar snegla på sidnumren.
Dingbats Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Det jobbigaste med att läsa kurslitteratur är när man börjar snegla på sidnumren. Ja, man vill ju inte att det ska ta slut.
Pazo Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 dom kallar oss artister med maskinen. Kul när nån annan typ har de liv man vill ha 😛
debatt Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Alla låtar på Ett kolikbarns bekännelser är bra utom den sista....... Låter som en albumtitel jag kunnat stå för. Kommer inte ihåg artisten dock. Mig vara kolikbarn heavy.
debatt Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Ikväll har vi under ceremoniella förhållanden lottat vilka som ska få vilka matcher på Europatipset i vanlig ordning. På min lott föll att tippa tre matcher. Ingen av dem någon direkt spik. 🤪
debatt Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 (redigerat) Jag har kurslitteratur. Redigerat 7 mars 2011 av debatt
debatt Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 dom kallar oss artister med maskinen. Kul när nån annan typ har de liv man vill ha 😛 Tänk om de vill byta med dig? Menar du turnélivet?
debatt Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Nu har jag svarat på två marknadsundersökningar. Den andra var jätteseg.
Recommended Posts