Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 hur många år har du bott i sverige? jämför det talet med hur många år någon annan här bott i colombia. är det i princip samma sak? nä 😛 Nä, men vad gäller gammkultur känner jag i princip bara till den colimbianska...
Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Jag tror inte Dingbats varit i Colombia och matats med film, tv-serier, musik, tidningsartiklar och reportage om Escalona på samma sätt som invånarna i Sverige matats med Hasse Alfredson i flera decennier. Hasse e till höger: Jag har då verkligen inte matats med hasse å tage från nån av dedär medierna 😛 som sagt... sett namnet eller hört namnet nånstan hit å dit nåra gånger.. inte mer äns å 😛
Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 BTW är verkligen inte bra på så många "ursvenska" grejer öht... typ om jag skulle va med i vem vill bli miljonär och liksom få en fråga på nån svensk grej skulle jag nog kunna loosa på 1000kr frågan 😛 Exempelvis: frågor om landskap, gamla svennar (utom astrid lindgren) svenska filmer. 😛
P Forsberg Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 (redigerat) BTW är verkligen inte bra på så många "ursvenska" grejer öht... typ om jag skulle va med i vem vill bli miljonär och liksom få en fråga på nån svensk grej skulle jag nog kunna loosa på 1000kr frågan 😛 Exempelvis: frågor om landskap, gamla svennar (utom astrid lindgren) svenska filmer. 😛 Så kan det va! Redigerat 7 januari 2011 av P Forsberg
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Nä, men vad gäller gammkultur känner jag i princip bara till den colimbianska... colimbia xD Googlade lite. Rhodos alltså?
Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 colimbia xD Googlade lite. Rhodos alltså? huh? Rafel Escalona http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_Escalona
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 nu har jag lyssnat lite på sadams avatar. allt på grund av på spåret.
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 ni har alla(?) bytt ut julavatarerna för tidigt. Knut. Varken förr eller senare.
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Vi har typ en platta 33cl Sofiero 7.5% här ah, italienskt.
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 det trodde jag det var första gången jag köpte det. uttalade det fel. sofiEEEro. (italienskt uttal då alltså)
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 har dock aldrig haft samma problem med mariEEEEkex.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 nu har jag lyssnat lite på sadams avatar. allt på grund av på spåret. på vilka spår?
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 på vilka spår? du vet sånna där lok... eller luuk.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 du vet sånna där lok... eller luuk. Nu förstod du atntingen inte vad jag menade eller så avvek du mer än tillåtet från temat.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 uppepå? coolt. Nej i så fall hade jag sagt "jag har varit uppepå sofiero slott" och inte "jag har varit på sofiero slott".
Recommended Posts