Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hur många år har du bott i sverige? jämför det talet med hur många år någon annan här bott i colombia.

är det i princip samma sak? nä 😛

Nä, men vad gäller gammkultur känner jag i princip bara till den colimbianska...

Postat

Jag tror inte Dingbats varit i Colombia och matats med film, tv-serier, musik, tidningsartiklar och reportage om Escalona på samma sätt som invånarna i Sverige matats med Hasse Alfredson i flera decennier.

Hasse e till höger:

Jag har då verkligen inte matats med hasse å tage från nån av dedär medierna 😛 som sagt... sett namnet eller hört namnet nånstan hit å dit nåra gånger.. inte mer äns å 😛

Postat

BTW är verkligen inte bra på så många "ursvenska" grejer öht... typ om jag skulle va med i vem vill bli miljonär och liksom få en fråga på nån svensk grej skulle jag nog kunna loosa på 1000kr frågan 😛

Exempelvis: frågor om landskap, gamla svennar (utom astrid lindgren) svenska filmer. 😛

Postat (redigerat)

BTW är verkligen inte bra på så många "ursvenska" grejer öht... typ om jag skulle va med i vem vill bli miljonär och liksom få en fråga på nån svensk grej skulle jag nog kunna loosa på 1000kr frågan 😛

Exempelvis: frågor om landskap, gamla svennar (utom astrid lindgren) svenska filmer. 😛

Så kan det va!

Redigerat av P Forsberg
Postat

Nä, men vad gäller gammkultur känner jag i princip bara till den colimbianska...

colimbia xD

Googlade lite. Rhodos alltså?

Postat

det trodde jag det var första gången jag köpte det. uttalade det fel. sofiEEEro. (italienskt uttal då alltså)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.