Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Om jag inte får tag på någon överkomlig cellist till min skiva kan jag komma att bli tvungen att köpa något låtsasbibliotek... vilket är bäst? Och billigt, jag har inte alla pengar i världen. Jag behöver bara cello egentligen. GPO kan inte ändra vibrato på allt tydligen.
debatt Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Säg till när du kommit fram till det. Jag behöver samma sak detta året.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Allra helst vill jag naturligtvis ha någon som spelar det på riktigt, det slår alltid samplingar, hur kass musiker det än är.
SadamJR Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Allra helst vill jag naturligtvis ha någon som spelar det på riktigt, det slår alltid samplingar, hur kass musiker det än är. Trodde du skulle köpa en cello och börja spela.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Trodde du skulle köpa en cello och börja spela. Skulle jag om jag ville lägga så mycket tid som det tar att lära sig spela på att spela in skivan, men jag vill få den färdig så jag kan flytta hemifrån sen.
Neosus Postat 6 mars 2011 Trådstartare Postat 6 mars 2011 "spela på äkta instrument på riktigt" är bäst.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 "spela på äkta instrument på riktigt" är bäst. Men om det inte går då... har fått för mig du kan en del om bibblor och sånt.
Neosus Postat 6 mars 2011 Trådstartare Postat 6 mars 2011 ...men det finns bra om man är bered att slänga upp plånboken
Neosus Postat 6 mars 2011 Trådstartare Postat 6 mars 2011 men å andra sidan så behöver inte det bästa vara det som funkar bäst i ljudmixen.
SadamJR Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Skulle jag om jag ville lägga så mycket tid som det tar att lära sig spela på att spela in skivan, men jag vill få den färdig så jag kan flytta hemifrån sen. Det var visst debatt som skulle börja spela cello.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Det var visst debatt som skulle börja spela cello. Ja, han har ju redan flyttat hemifrån.
laxlaxlax Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Kolla forumet, laga mat. Äta mat. Herregud jag känner mig som en guldfisk i en skål.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Kolla forumet, laga mat. Äta mat. Herregud jag känner mig som en guldfisk i en skål. Hellre det än en skålfisk i guld.
Overkill Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Själv fick jag precis korv stroganoff av pazo. Skulle kolla på en tv-serie men avsnittet som var på usbminnet hade jag redan sett och det var ju lite jobbigt.
Dingbats Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Själv fick jag precis korv stroganoff av pazo. Vilken fin present. Var den inslagen?
Recommended Posts