SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 🥰 Jag tycker det är en bra princip att inte sätta smileys efter när man har sagt något drygt/elakt/eldyl. Man ska inte vara övertydlig. Hellre att folk tar saker för mycket på allvar än för lite. Hellre att folk är lite småförbannade på varann hela tiden än att alla ska tassa runt och stryka varandra medhårs. Gäller även utanför internet.
SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Mitt enda övergripande livsmål är att när jag fyller 65 ska jag aldrig ha haft en fast anställning vid något annat än universitetet. Då sitter du sen länge i arkivet.
debatt Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 (redigerat) Hej! Vi kan konstatera att ingen verkade ha förstått Dingbats enorma syftningsfel som jag kommenterade tidigare genom att multicitera. Sedan kan vi konstatera att Dingbats är helt djävla urdålig, enligt hans egna önskemål. .... eller vänta nu... bra var något positivt?! Det var "bara" duktig han inte fick vara. Konstigt. Redigerat 6 mars 2011 av debatt
debatt Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 kuken växer på tisdag och söndag jämna veckor mellan tolv och fjorton Mellan tolv och fjorton centimeter? 😲
SadamJR Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Hej! Vi kan konstatera att ingen verkade ha förstått Dingbats enorma syftningsfel som jag kommenterade tidigare genom att multicitera. Sedan kan vi konstatera att Dingbats är helt djävla urdålig, enligt hans egna önskemål. .... eller vänta nu... bra var något positivt?! Det var "bara" duktig han inte fick vara. Konstigt. Det var länge sen det var nån riktig fejd här.
SadamJR Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Jörgen brink körde ifatt och vann för andra året i rad.
Neosus Postat 6 mars 2011 Trådstartare Postat 6 mars 2011 Näe om man skulle ta och sätta på en kaffe såatte
SadamJR Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Skval är det värsta jag vet. Stäng av tv:n. Pratskval är värre.
Memphis Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 (redigerat) Där har jag varit. edit, hjo alltså. Redigerat 6 mars 2011 av Memphis
Recommended Posts