Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

🥰

Jag tycker det är en bra princip att inte sätta smileys efter när man har sagt något drygt/elakt/eldyl. Man ska inte vara övertydlig. Hellre att folk tar saker för mycket på allvar än för lite. Hellre att folk är lite småförbannade på varann hela tiden än att alla ska tassa runt och stryka varandra medhårs.

Gäller även utanför internet.

Annons
Postat

Mitt enda övergripande livsmål är att när jag fyller 65 ska jag aldrig ha haft en fast anställning vid något annat än universitetet.

Då sitter du sen länge i arkivet.

Postat (redigerat)

Hej!

Vi kan konstatera att ingen verkade ha förstått Dingbats enorma syftningsfel som jag kommenterade tidigare genom att multicitera.

Sedan kan vi konstatera att Dingbats är helt djävla urdålig, enligt hans egna önskemål.

.... eller vänta nu... bra var något positivt?!

Det var "bara" duktig han inte fick vara.

Konstigt.

Redigerat av debatt
Postat

Hej!

Vi kan konstatera att ingen verkade ha förstått Dingbats enorma syftningsfel som jag kommenterade tidigare genom att multicitera.

Sedan kan vi konstatera att Dingbats är helt djävla urdålig, enligt hans egna önskemål.

.... eller vänta nu... bra var något positivt?!

Det var "bara" duktig han inte fick vara.

Konstigt.

Det var länge sen det var nån riktig fejd här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.