Neosus Postat 5 mars 2011 Trådstartare Postat 5 mars 2011 Nu kan jag surfa trådlös HEHEHEHEHEHE ...fast nu surfar jag trådfast. 😱
Pazo Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Städar lägenheten, dammtorkat, tvättat rutor, ska damsuga, diska, och så tvättar jag, multitaskad som jag är. Ska plugga snart. Har en "rolig" lördag. Durå? Duscha precis! Ska dra å ha tvspelskväll hos mattesé 😮
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Duscha precis! Ska dra å ha tvspelskväll hos mattesé 😮 Låter kueewl!! 😮
debatt Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Kommer du gratta mig när jag tar examen? "Känner" du mig? Nej, inte direkt, hurså?
debatt Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Jag grattar bara folk jag känner när de fyller år. Jag grattar dem även om de har fått barn eller klarat en examen t.ex. Kommer du gratta mig när jag tar examen? "Känner" du mig? Förvirringen är total. Vad menar Memphis?
SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Han slog ihop två inlägg av olika inläggare till ett. Ska det va så svårt att först?
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Förvirringen är total. Vad menar Memphis? Oj, jag blandade ihop vad du och Dingis sade, så det var väl riktat till Dingis då. 😛
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Han slog ihop två inlägg av olika inläggare till ett. Ska det va så svårt att först? 😆
Neosus Postat 5 mars 2011 Trådstartare Postat 5 mars 2011 (redigerat) Jag gratinerar folk när jag känner fört Redigerat 5 mars 2011 av Neosus
SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Har snart sparat ihop till en soffa eller en tv. Vet inte vilket jag ska köpa först dock. Hur skulle ni göra
Neosus Postat 5 mars 2011 Trådstartare Postat 5 mars 2011 Tjenare! Bara bra här. Sitter och kollar på Schulman Show på aftonbladet. Själv då? 😄
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) OKej, soft. 😄 Caddar på ett stort projekt här, som jag ska skicka med när jag söker sommarjobb som caddare. Jag har btw sjukt svårt för Alex Schulman, ett sånt stålpskott, riktigt korkad snubbe. Men det är jag det. 😛 Redigerat 5 mars 2011 av Memphis
SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 OKej, soft. 😄 Caddar på ett stort projekt här, som jag ska skicka med när jag söker sommarjobb som caddare. Jag har btw sjukt svårt för Alex Schulman, ett sånt stålpskott, riktigt korkad snubbe. Men det är jag det. 😛 Vad hade du för program nu igen?
Dingbats Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 King of Convenience. Så jävla bra bara. Gillar du dom Dingis? Nej de är relativt vrålkassa.
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Vad hade du för program nu igen? SolidWorks (2010). Sjukt smidigt för det mesta vad gäller solidmodulering, assemblymontering, ritningsunderlag etc. Dock inget speciellt utvecklat för FE-analyser för att kolla hållfasthet. Men sånt har man ofta speciella program för.
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Nej de är relativt vrålkassa. w00t. Trodde jag verkligen inte du tyckte. Men tje fick jag.
Recommended Posts