Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Städar lägenheten, dammtorkat, tvättat rutor, ska damsuga, diska, och så tvättar jag, multitaskad som jag är. Ska plugga snart. Har en "rolig" lördag. Durå?

Duscha precis!

Ska dra å ha tvspelskväll hos mattesé 😮

Postat

Jag grattar bara folk jag känner när de fyller år.

Jag grattar dem även om de har fått barn eller klarat en examen t.ex.

Kommer du gratta mig när jag tar examen? "Känner" du mig? :rolleyes:

Förvirringen är total. Vad menar Memphis?

Postat

Förvirringen är total. Vad menar Memphis?

Oj, jag blandade ihop vad du och Dingis sade, så det var väl riktat till Dingis då. 😛

Postat

Han slog ihop två inlägg av olika inläggare till ett. Ska det va så svårt att först?

😆

Postat (redigerat)

OKej, soft. 😄

Caddar på ett stort projekt här, som jag ska skicka med när jag söker sommarjobb som caddare.

Jag har btw sjukt svårt för Alex Schulman, ett sånt stålpskott, riktigt korkad snubbe. Men det är jag det. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

OKej, soft. 😄

Caddar på ett stort projekt här, som jag ska skicka med när jag söker sommarjobb som caddare.

Jag har btw sjukt svårt för Alex Schulman, ett sånt stålpskott, riktigt korkad snubbe. Men det är jag det. 😛

Vad hade du för program nu igen?

Postat

Vad hade du för program nu igen?

SolidWorks (2010). Sjukt smidigt för det mesta vad gäller solidmodulering, assemblymontering, ritningsunderlag etc. Dock inget speciellt utvecklat för FE-analyser för att kolla hållfasthet.

Men sånt har man ofta speciella program för.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.