Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Okaayy... Och nej, jag har inte såna. Tyckte du inte de var snygga?? Dom här då? 😕 Jo, dom var snyggare. 😛
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Jag grattar dem även om de har fått barn eller klarat en examen t.ex. Kommer du gratta mig när jag tar examen? "Känner" du mig?
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Gör han? Bor 10min me spårvagn från stan, så det är väl hyfsat nära ändå. Fick köpt capo o sladd, gick förbi fiket men var packat me folk så jag övergav det, tar det nån annan dag.
Pazo Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Bor 10min me spårvagn från stan, så det är väl hyfsat nära ändå. Fick köpt capo o sladd, gick förbi fiket men var packat me folk så jag övergav det, tar det nån annan dag. Orka ta spårvagn! Känns fett långt å jobbigt då! Fegis som inte vågar fika! 😛
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) Orka ta spårvagn! Känns fett långt å jobbigt då! Fegis som inte vågar fika! 😛 Du kan va lång och jobbig! 😛 Vadå, fegis. Hon var fett upptagen me alla kunder ju, då hinner hon ändå inte prata, och fett mobbat att fika själv. Redigerat 5 mars 2011 av Memphis
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Det har jag iofs gjort ett par gånger. En kaffe me tidning sådär.
Pazo Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Du kan va lång och jobbig! 😛 Vadå, fegis. Hon var fett upptagen me alla kunder ju, då hinner hon ändå inte prata, och fett mobbat att fika själv. Jaha hon jobbar på fiket! 😛
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Jaha hon jobbar på fiket! 😛 Mäh, skrev ju det tidigare. 😛 Ofta jag skulle skita i fika sådär annars liksom. xD
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Har 35 papp i pension. woho. Funtar på att förtidspensionera mig, innan jag ens börjat arbeta.
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) King of Convenience. Så jävla bra bara. Gillar du dom Dingis? Redigerat 5 mars 2011 av Memphis
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) Städar lägenheten, dammtorkat, tvättat rutor, ska damsuga, diska, och så tvättar jag, multitaskad som jag är. Ska plugga snart. Har en "rolig" lördag. Durå? Redigerat 5 mars 2011 av Memphis
Recommended Posts