Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Okaayy...

Och nej, jag har inte såna.

Tyckte du inte de var snygga??

Dom här då?

😕

11300001.png

Jo, dom var snyggare. 😛

Postat

Jag grattar dem även om de har fått barn eller klarat en examen t.ex.

Kommer du gratta mig när jag tar examen? "Känner" du mig? :rolleyes:

Postat

Gör han?

Bor 10min me spårvagn från stan, så det är väl hyfsat nära ändå. Fick köpt capo o sladd, gick förbi fiket men var packat me folk så jag övergav det, tar det nån annan dag.

Postat

Bor 10min me spårvagn från stan, så det är väl hyfsat nära ändå. Fick köpt capo o sladd, gick förbi fiket men var packat me folk så jag övergav det, tar det nån annan dag.

Orka ta spårvagn! Känns fett långt å jobbigt då!

Fegis som inte vågar fika! 😛

Postat (redigerat)

Orka ta spårvagn! Känns fett långt å jobbigt då!

Fegis som inte vågar fika! 😛

Du kan va lång och jobbig! 😛

Vadå, fegis. Hon var fett upptagen me alla kunder ju, då hinner hon ändå inte prata, och fett mobbat att fika själv.

Redigerat av Memphis
Postat

Du kan va lång och jobbig! 😛

Vadå, fegis. Hon var fett upptagen me alla kunder ju, då hinner hon ändå inte prata, och fett mobbat att fika själv.

Jaha hon jobbar på fiket! 😛

Postat

Jaha hon jobbar på fiket! 😛

Mäh, skrev ju det tidigare. 😛 Ofta jag skulle skita i fika sådär annars liksom. xD

Postat

Har 35 papp i pension. woho. Funtar på att förtidspensionera mig, innan jag ens börjat arbeta.

Postat (redigerat)

King of Convenience. Så jävla bra bara. Gillar du dom Dingis?

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Städar lägenheten, dammtorkat, tvättat rutor, ska damsuga, diska, och så tvättar jag, multitaskad som jag är. Ska plugga snart. Har en "rolig" lördag. Durå?

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.