SadamJR Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 För att det är spännande. Arkivet brukar va till för människor som gjort sej omöjliga på alla andra platser.
SadamJR Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 Det är nåt konstigt med dingbats. Han loggar ur hela tiden.
Dingbats Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 Det är nåt konstigt med dingbats. Han loggar ur hela tiden. Nej säger jag. Jag loggar aldrig ut. Jag går ifrån datorn ibland bara.
Dingbats Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 Nä Orangina alltså. Bästa läsken nånsin. Skulle nog bli bra groggvirke också.
SadamJR Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 Nä Orangina alltså. Bästa läsken nånsin. Skulle nog bli bra groggvirke också. Busgrogg.
Neosus Postat 4 mars 2011 Trådstartare Postat 4 mars 2011 Kom inte hit och säg att jag måste köpa en snabbare dator
Memphis Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) Har caddat och lyssnat på filmmusik i 5 timmar. Gött men börjar bli trött. Funtar på en film? 😕 Redigerat 5 mars 2011 av Memphis
debatt Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Ibland är det svårt att tro att du är nykterist. Tyckte du att min förklaring över hur man lägger in en bild var krånglig? Då ska du veta att jag ändå förkortade i en massa led. Så gör i alla fall alltid jag. ☺️
debatt Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Jag har fått halsont och sån där infektiös känsla man får när svetten sipprar fram överallt bara man knyter skorna, typ... Ska vila i helgen.
debatt Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) Den metoden gick ju inte alls som synes. För det första så finns det aldrig något Visa bild om jag högerklickar på en bild. Enda gången Visa bild finns med är om det är en bild någonstans på skärmen som bara är en stor vit ruta med ett rött kryss uppe till höger, ni vet... Då kan jag klicka Visa bild. Inte för att det händer nåt då, men det finns något att klicka på iaf... 😆 Redigerat 5 mars 2011 av debatt
Pazo Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Nä Orangina alltså. Bästa läsken nånsin. Skulle nog bli bra groggvirke också. Nej, sådär
SadamJR Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Tyckte du att min förklaring över hur man lägger in en bild var krånglig? Då ska du veta att jag ändå förkortade i en massa led. Så gör i alla fall alltid jag. ☺️ Det är bra att du gör det. Fick ju in rövhålet till slut så jag är nöjd. Idag är det mycket sport, måste försöka hinna till biblioteket och apoteket oxå.
Dingbats Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 und jetzt blire Monk! 1000sen gånger bättre än the drumzzzzzz
Dingbats Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 och där fick man ett litet slicklick i saxofonen! bara bra
Recommended Posts