Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är nåt konstigt med dingbats. Han loggar ur hela tiden.

Nej säger jag. Jag loggar aldrig ut. Jag går ifrån datorn ibland bara.

Postat (redigerat)

Har caddat och lyssnat på filmmusik i 5 timmar. Gött men börjar bli trött. Funtar på en film? 😕

Redigerat av Memphis
Postat

Ibland är det svårt att tro att du är nykterist.

Tyckte du att min förklaring över hur man lägger in en bild var krånglig?

Då ska du veta att jag ändå förkortade i en massa led.

Så gör i alla fall alltid jag.

☺️

Postat

Jag har fått halsont och sån där infektiös känsla man får när svetten sipprar fram överallt bara man knyter skorna, typ...

Ska vila i helgen.

Postat (redigerat)

images%3Fq%3DHugo%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1030%26bih%3D669%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=0&oei=IotxTdT_NpSEswaf4KmIDg&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=96&ty=34

Den metoden gick ju inte alls som synes.

För det första så finns det aldrig något Visa bild om jag högerklickar på en bild.

Enda gången Visa bild finns med är om det är en bild någonstans på skärmen som bara

är en stor vit ruta med ett rött kryss uppe till höger, ni vet... Då kan jag klicka

Visa bild. Inte för att det händer nåt då, men det finns något att klicka på iaf...

😆

Redigerat av debatt
Postat

Tyckte du att min förklaring över hur man lägger in en bild var krånglig?

Då ska du veta att jag ändå förkortade i en massa led.

Så gör i alla fall alltid jag.

☺️

Det är bra att du gör det. Fick ju in rövhålet till slut så jag är nöjd. Idag är det mycket sport, måste försöka hinna till biblioteket och apoteket oxå.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.