P Forsberg Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Det tänkte jag med göra. Just nu är det "Hasse Alfredson - ett porträtt" direkt efter går filmen den enfaldige mördaren, som ju då är regisserad och till viss del spelad av just Hasse Alfredson.!
Neosus Postat 7 januari 2011 Trådstartare Postat 7 januari 2011 Jag kollade på H. Alfredsson tidigare... på svt-play.... såatte. 😑
P Forsberg Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Jag kollade på H. Alfredsson tidigare... på svt-play.... såatte. 😑 Jaså! Då har du tagit del av dagens dos kultur! Det var ju bra, ska du se filmen då?
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Det ska jag med Grahn, om de sänder den Enfaldige mördaren där alltså... Men med "sedan" menar jag då en annan dag, eftersom jag ska lägga mig innan midnatt.
Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Vem är hasse alfredsson. Känner igen namnet men typ inget mer
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Vem är hasse alfredsson. Känner igen namnet men typ inget mer Du finns inte.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Vem är hasse alfredsson. Känner igen namnet men typ inget mer hasse och tage
Dingbats Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Känner också igen namnet... inge mer Gå hem och lägg dig
Neosus Postat 7 januari 2011 Trådstartare Postat 7 januari 2011 Jaså! Då har du tagit del av dagens dos kultur! Det var ju bra, ska du se filmen då? Om det visas på svt-play så gör jag nog det. ☺️
Dingbats Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Om det visas på svt-play så gör jag nog det. ☺️ Den visas på SVT TV också.
Neosus Postat 7 januari 2011 Trådstartare Postat 7 januari 2011 Den visas på SVT TV också. Jag har ingen tv 😠
P Forsberg Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Om det visas på svt-play så gör jag nog det. ☺️ Spela in det då?
Pazo Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Gå hem och lägg dig Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet)
P Forsberg Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet) Vem är Escalona?
Fidden Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet) hur många år har du bott i sverige? jämför det talet med hur många år någon annan här bott i colombia. är det i princip samma sak? nä 😛
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet) Jag tror inte Dingbats varit i Colombia och matats med film, tv-serier, musik, tidningsartiklar och reportage om Escalona på samma sätt som invånarna i Sverige matats med Hasse Alfredson i flera decennier. Hasse e till höger:
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Vem är Escalona? Kompositör, trubadur. Men inte så många i Sverige känner till honom.
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Sedan till Pazos försvar ska jag säga att det är icke obetydlig prcentuell andel av unga i Sverige som INTE vet vem Hasse Alfredson är. Hur svenska de än är och hur länge de än är...
Recommended Posts