Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det tänkte jag med göra. Just nu är det "Hasse Alfredson - ett porträtt" direkt efter går filmen den enfaldige mördaren, som ju då är regisserad och till viss del spelad av just Hasse Alfredson.!

Postat

Jag kollade på H. Alfredsson tidigare... på svt-play.... såatte. 😑

Jaså! Då har du tagit del av dagens dos kultur! Det var ju bra, ska du se filmen då?

Postat

Det ska jag med Grahn, om de sänder den Enfaldige mördaren där alltså...

Men med "sedan" menar jag då en annan dag, eftersom jag ska lägga mig innan midnatt.

Postat

Jaså! Då har du tagit del av dagens dos kultur! Det var ju bra, ska du se filmen då?

Om det visas på svt-play så gör jag nog det. ☺️

Postat

Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet)

Vem är Escalona?

Postat

Är ju i princip som att jag skulle säga att du suger för att du inte vet vem Escalona är. (utan att söka på internet)

hur många år har du bott i sverige? jämför det talet med hur många år någon annan här bott i colombia.

är det i princip samma sak? nä 😛

Postat

Jag tror inte Dingbats varit i Colombia och matats med film, tv-serier, musik, tidningsartiklar och reportage om Escalona på samma sätt som invånarna i Sverige matats med Hasse Alfredson i flera decennier.

Hasse e till höger:

Postat

Sedan till Pazos försvar ska jag säga att det är icke obetydlig prcentuell andel av unga i Sverige som INTE vet vem Hasse Alfredson är.

Hur svenska de än är och hur länge de än är...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.