Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

🙁 :( 🙁 :( 🙁

Råkat hångla två gånger med en tjej jag inte vill ha... Hon verkar vara på nu å jag vill inte ha henne 🙁

Hur fan gör man 🙁

Säg till henne att du är sadist!

:rolleyes:

Postat

Blääää

Inte kunnat sova på typ hela natten 🤪

Förkylningen har blivit värre osv osv

Ett gott samvete är den bästa huvudkudden.

Postat

Hejj

Hos Game i Täby Centrum hittar du alltid de senaste spelen, konsolerna och speltillbehören. Hos Game i Täby Centrum kan du också byta in eller sälja spel, konsoler och tillbehör som du inte använder längre. Hos Game i Täby Centrum finner du alltid bland annat varumärkena Xbox 360, Wii, Ps3.

Hos Game i Täby Centrum kan du också köpa begagnade spel och konsoler till mycket förmånliga priser. Hos Game i Täby Centrum möts du avkunnig personal som gärna berättar om kommande titlar och du kan naturligtvis förhandsboka dessa på plats.

Välkommen in till GAME!

Postat

Hejj

Hos Game i Täby Centrum hittar du alltid de senaste spelen, konsolerna och speltillbehören. Hos Game i Täby Centrum kan du också byta in eller sälja spel, konsoler och tillbehör som du inte använder längre. Hos Game i Täby Centrum finner du alltid bland annat varumärkena Xbox 360, Wii, Ps3.

Hos Game i Täby Centrum kan du också köpa begagnade spel och konsoler till mycket förmånliga priser. Hos Game i Täby Centrum möts du avkunnig personal som gärna berättar om kommande titlar och du kan naturligtvis förhandsboka dessa på plats.

Välkommen in till GAME!

Vad hette den där affären, skrev du? Var det Game?

😑

Postat

Idag är en sån där dag där både kunder och chefer rövknullar mig. Börjar svida lite.

Ge chefen en burk vaselin i present om ni delar ut såna nångång, senast i julklapp kanske?

Sätt fast en lapp lite gulligt på den, där det står "så du kan stryka på själv".

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.