Dingbats Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Men den var inte så rolig. Denna är ju den bästa. 😄 Du menar den stilistiska krocken mellan "var god" och "kolla"? tjockt kul
Fidden Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Decemberists skiva är också bra, fast det tycker nog inte ni. möjligtvis overkill om han är på counting crows-humör.
Dingbats Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Decemberists skiva är också bra, fast det tycker nog inte ni. möjligtvis overkill om han är på counting crows-humör. Bokmärkt den för senare nedladdning. Om du menar den senaste. Annars tycker jag The Crane Wife är bra.
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Det är en idiot på resa senare. Ikväll vantrivs han i brasilien.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Neosus, hon körde duett nu med Beth Rowley om du klickade på "listen now" sedan i länken. Nu e d "Piece by Piece".
Neosus Postat 3 mars 2011 Trådstartare Postat 3 mars 2011 Hon e bra hon gilla ja ..eller ja gilla hon. Eller ja alltså.. ja
Dingbats Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hur är det med livet och kärleken, Dingbats? 😕 Värst vad du smäller på nu då. Tillräckligt bra är det väl. Skulle vilja vara mer i skolan men det är som det är. Har mycket skolarbete + annat att syssla med så jag har det att tänka på.
Dingbats Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Jag borde se tysk skugganimation från 1926 nu. Då var du tretton år alltså.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Värst vad du smäller på nu då. Tillräckligt bra är det väl. Skulle vilja vara mer i skolan men det är som det är. Har mycket skolarbete + annat att syssla med så jag har det att tänka på. Skolan prioritet nummer 1 alltså. Det kan vara bra.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hon e bra hon gilla ja ..eller ja gilla hon. Eller ja alltså.. ja Vad övertydligt det blev nu... ☺️
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 9 million bicyles sjunger hon nu. 🥰 Ja, och nu i nyversion i duett med någon Jack Savoretti. Han hade lite udda uttal.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 vaddårå? Han har ju en låt som ligger i Topp på Billboardlistan. Förvisso Indiens, men i alla fall... (Hoppas jag minns rätt nu, att det var Saverman). Det är ju rätt många invånare... om de nu betalar till deras motsvariighet till STIM.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 nattis var dödstrött redan kl 21.20 åt Crownfield Red Fruitflingor m mellanmjölk o blev piggare söva............
Recommended Posts